czwartek, 15 września 2016

Top 5 najlepszych outfitów Ambar w serialu Soy Luna


Ubrania to coś co kocha każda dziewczyna! Każda z nas uwielbia kupować ciuchy, uwielbia je zakładać od razu na następny dzień  i uwielbia gdy ktoś zauważy i w dodatku skomplementuje naszą nową rzecz. W serialu są piękne aktorki jak i piękne ubrania co za tym idzie outfity są nie z tej ziemi. Chcecie zobaczyć Top 5 najlepszych outfitów Ambar w serialu Soy Luna? Tak? To zapraszam do rozwinięcia posta!

 Ambar to nie tylko królowa toru, ale też królowa mody. Jej styl jest dziewczęcy jak i kobiecy. Potrafi się ona ubrać cała na różowo, ale wygląda dojrzale przez to, że potrafi dobrać krój jak i dodatki, które w outfitach mają duże znaczenie. 

A oto przed wami Top 5 najlepszych outfitów Ambar!

Miejsce I


Miejsce II


Miejsce III


Miejsce IV



Miejsce V


Czy według was Ambar jest również królową mody? Jak wam się podobają outfity? Macie swój ulubiony? Koniecznie dajcie znać w komentarzu!

37 komentarzy:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=U4ehq0zjj90 Czy jest możliwość żeby to przetłumaczyć? ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Według Mnie Najlepszy Oufit Ambar To Miejsce III

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się 2. Reszta-fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak połączenie kropek z paskami albo pasków z kwiatami może być dobre? Tragedia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust :) Trzeba przyznać - w dzisiejszych czasach najbardziej dziwne kompozycje są na topie.

      Usuń
  6. Fajny post :) Czy zrobicie post o tym jak wymawiać poprawnie imiona i nazwiska aktorów lub post na temat ich fandomów?

    OdpowiedzUsuń
  7. Moda nie jest najważniejsza najważniejsze jest być szczęśliwym #żyjszczęśliwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację moda nie jest najważniejsza w życiu człowieka najważniejsze jest być zdrowym i szczęśliwym.Kocham twoje posty czy będzie ich więcej
      POZDRAWIAM!<3

      Usuń
  8. Tak będzie więcej takich postów to mój ulubiony blog o Soy Lunie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jak Felicity For Now tylko że masz inne posty kocham cię za to jaką jesteś.Czy założysz swoją własną stronę lub bloga z własnymi wpisami czy będziesz komentowała tylko tutaj .Proszę odpisz będę bardzo wdzięczna

      Usuń
  9. Będę komentowałą tylko tutaj jak już wspomniałam to mój ulubiony blog o Soy Lunie ale zapraszam was też na stronkę GRALANDIA tam piszę o nazwie Styl&Szyk.Bardzo dziękuję za tak miłe i pozytywne komentarze ale to nie mój blog tylko jakiejś dziewczyny więc nie komentujcie mnie tylko ją a moje posty zawdzięczam mojej przyjaciółce która namówiła mnie do pisania komentarzy pod moim ulubionym blogiem,dziękuje również mojemu bratu że podsunął mi pomysł na różne komentarze inspiruje się Niną z serialu Soy Luna jak zapewne wszyscy dobrze o tym wiecie.Bardzo Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Tak to znowu ja błagam załóż własnego bloga z cytatami z twojego życia tak jak Felicity For Now błagam<3

      Usuń
  10. Chciała bym ale nie będę miała czasu na pisanie własnego bloga to duże wyzwanie jak dla.Moje posty nie są wcale takie ciekawe jak inne jeżeli chcesz to sama załóż własnego bloga a ja będę podsuwała ci pomysły na wpisy .Dzięki za dobre chęci <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem pisać bloga a co dopiero wymyślać takie cytaty jak ty bardzo chcę czytać dalej twoje wpisy więc nie będę naciskała na cb i na twoje wpisy!Sorry za to rób dalej to co robisz i pisz tak jak piszesz.Mądrze!! :)

      Usuń
    2. Żal mi cię bo myślisz że ktoś uwierzy że masz ,,fankę,, a tak naprawdę sama piszesz te komentarze i tej niby fanki . Brawo jesteś głupsza niż but. Żal mi takich bachorów . Bo Soy luna to tylko jakieś badziewie a nie życie a wy znajduje jakiś tam postacie i próbujecie się nimi stać . ŻAL .

      Usuń
    3. Poważnie? Jedyny żal to ty pisząc taki komentarz pozbawiony jakiejkolwiek podstawy. (odpowiedź do komentarza powyżej mnie)

      Usuń
  11. Nic się nie stało teraz piszę pod pseudonimem FelicityForNow

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Nie musisz być piękna,wystarczy że twoje serce jest piękne.Nie ważne jak się ubierasz,ważne w co ubrane są twoje myśli i słowa''.
    #BądźWyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! Według mnie stylizacje Ambar są nawet ładny. Ale wolę stylizacje Luny są bardziej kolorowe i podkreślają jej uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie mówią osoby które nie znają się na modzie.

      Usuń
  14. W pełni mopieram FelicytiForNow. Najważniejsze jest to jacy jesteśmy i co mamy w sercu.

    Autor: AP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro mówisz że liczy się wnetrze to znaczy że jesteś paskudna i próbujesz to zakryc swoij niby pieknym serdusziem.

      Usuń
  15. Najlepszy sufit wg mnie jest 2

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie nieladny jest 2 a reszta bomba!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie musisz być piękny ważne żeby twoje serce było piękne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się 2 a reszta super,Nina,Luna i Gaston zawsze są ładnie ubrani a reszta nie za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej podoba mi się styl Ambar i Luny ponieważ strój Luny jest kolorowy,pasuje do jej osobowości a makijaż podkreśla jej styl i pewność siebie.a Ambar podobają mi się jej stroje ale sama Ambar jest samolubna,zwraca uwagę tylko na siebie,nie lubi zawierać nowych przyjażni i uważa się za królową toru tak jak Matteo.Luna jest wzorem do naśladowania dla dzieci bo jest przyjacielska,pomocna,dobra,miła,dba o swoje zdrowie i uczucia,pokazuje że trzeba się cieszyć z każdej chwili i nie bać się iść dalej. Czyli na pierwszym miejscu jest Luna na drugim Ambar na trzecim Gaston a na czwartym Matteo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na świecie wielkszosc ludzi jest samolubna i to jest o wiele lepsze bo tacy ludzie o wiele wiele wiecej zyskuja wiem to z wlasnego doswiadczenia. Gdybym byla taka jak luna to teraz bylalbym nikim . Wiec lepiej przywyknij do takich ludzi jak Ambar .

      Usuń
  20. Kocham Lunę i Ambar są super świetnie się ubierają .W następnym sezonie ma być jakaś Emilia ciekawe czy ona będzie się też stylowo ubierać?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ambar zawsze dąży do zwycięstwa a najważniejsze jest uczestnictwo jednak Luna to kompletnie inna osoba ponieważ ona nie przejmuje się przyszłością.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bądź sobą i nie pozwól żeby ktoś cię zmieniał.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ambar wygląda o wiele lepiej od Lunitki. Ale nikt nie pobije stylu Violetty

    OdpowiedzUsuń
  24. Do tych stylizacji (są bardziej eleganckie) pasuje złota biżuteria, w tym modne kolczyki złote które dodadzą elegancji :).

    OdpowiedzUsuń