piątek, 16 września 2016

[Back to school] Gadżety z serialu "Soy Luna"

"Soy Luna" podbiła już miliony serc fanów na całym świecie, wspominam to po raz "x", ale myślę że ten fakt jest jak najbardziej tego warty. Pewnego dnia szperając w księgarni w poszukiwaniu przyborów szkolnych, a przy tym zaopatrując się w potrzebne książki od razu przykuło moją podzielną uwagę sporawych rozmiarów stoisko z gadżetami z mojego ulubionego serialu (tutaj chyba nie muszę wspominać jakiego, haha). Wtedy właśnie pomyślałem sobie o serii "Back to school" na blogu i namówiłem dwie większe firmy związane ze sprzedażą/produkcją takich produktów, aby mi pomogły w realizacji takiej serii na "Soy Luna Polska". Dzisiaj dzięki uprzejmości firm st.Majewski oraz eplecaki.pl mogę się jej podjąć i to na dużą skalę. Chcecie zobaczyć jakie materiały mi przekazali? 


Na samym początku chciałbym was z góry przeprosić, że ten post pojawia się tak późno, ale z uwagi na to, że paczki przyszły podczas mojego wakacyjnego wyjazdu, a potem doszła aklimatyzacja ze szkołą, dlatego dopiero teraz znalazłem czas i możliwość na spokojne zrecenzowanie tych produktów. 

Co powiecie na kilka słów o firmach?

Firma st.Majewski powstała już w 1889 roku w Pruszkowie, od 125 lat na rynku oferuje klientom wysoką jakość i bogate, wyszukane wzornictwo. St.Majewski jest największym producentem dystrybutorem artykułów szkolnych na polskim rynku! Możecie znać ją przede wszystkim z zeszytów od "Unipap Strzegom" oraz słynnych kredek "Bambino". Ciekawostka - firma oferuje ponad 1000 różnych wyrobów, wydaje produkty na legalnych licencjach, w tym sporo na tej z Disneya. Posiadają rozbudowany system działalności marketingowej, a ich produkty znajdują się także w zagranicznych magazynach. St.Majewski posiada trzy fabryki - w Pruszkowie, Strzegomiu i Ełku. Możemy być dumni!

Chcemy oferować naszym Klientom radość i zabawę, które daje kreacja, dbając jednocześnie o wartość naszych marek i starając się zapewnić rozwój i stabilność firmy.
Jesteśmy świadomi nowych wyzwań, z jakimi musimy się zmierzyć w pierwszej połowie nowego stulecia. Aby im sprostać, ciągle się zmieniamy, jednak zawsze będziemy wierni podstawowym celom i ideałom naszej firmy. 

Naszym zdaniem najważniejsze słowa i czyny kryją się za rysunkami. Nie trzeba przecież umieć pisać, żeby wyrazić emocje i marzenia. Tysiące, a może nawet miliony słów może zastąpić jeden rysunek, który wypłynie wprost z wyobraźni dziecka.


Firma ePlecaki istnieje od 2004 roku. Swoją działalność zaczynała na popularnym serwisie zakupowym Allegro, a w 2010 zdecydowano się poszerzyć horyzonty otwierając własną stronę internetową, niedługo potem także sklep stacjonarny przy siedzibie firmy. Filozofia sklepu opiera się przede wszystkim na zadowoleniu klienta, zarówno rodziców jak i dzieci. Zespół Eplecaki stworzył wyselekcjonowaną ofertę najwyższej jakości składającą się z produktów znanych i cenionych marek. Oferty są przygotowywane na bieżąco, tak aby się dopasować do aktualnych trendów. Pozytywni pracownicy firmy stawiają na codzień czoła ambitnym wyzwaniom, cechują się niezmiennym profesjonalizmem. Jakie są zakupy? Proste, intuicyjne i przyjemne.

Dołącz do tysięcy zadowolonych klientów, którzy przekonali się o jakości naszych produktów, profesjonalizmie obsługi oraz szybkości wysyłki. Twoja satysfakcja z udanego zakupu i pozytywna opinia jest dla nas najcenniejszym świadectwem wiarygodności i jakości naszych usług.


Dlaczego zamieszczam tutaj te opisy? Po prostu pomyślałem, że podsyłając wam informacje i linki do sprawdzonych i ciekawych stron z artykułami szkolnymi ułatwię wam kupno rzeczy do szkoły.


Przejdźmy zatem do samej recenzji...



Z WIĘKSZYCH RZECZY...


Z racji faktu, że jest osobą porządku i ładu chciałbym ten post podzielić na odpowiednie kategorie, gdyż rzeczy jest dosyć sporo. Na pierwszy ogień chciałbym wam pokazać rzeczy większe.



Piórnik. Wybierając piórnik do recenzji kierowałem się przede wszystkim jego praktycznością, dlatego wybrałem tą wersję dla nieco młodszych uczniów/uczennic. Obszyty jest bardzo dobrej jakości materiałem, zawierającym świetną szatę graficzną. Miłym zaskoczeniem był w środku plan lekcji i tabliczka mnożenia z główną bohaterką Luną, uwaga - po polsku! W sumie nic dziwnego, gdyż wszystkie te rzeczy są od polskich producentów (duma!)



Torba (termiczna, śniadaniowa). Rzecz bardzo pożyteczna. Niedość, że ma zastosowanie jako zwykła torba to w dodatku producent zaoferował nam zestaw śniadaniowy (bidon + pudełko) i to w okazyjnej cenie za nieco ponad 30 zł. Jakość wykonania jest jak na nasze polskie standardy - bardzo wysoka.




Mini-plecak. Z racji, że plecak większy przekroczyłby trochę dany mi budżet na owe gadżety wybrałem mniejszą opcję. Po raz kolejny jestem zachwycony szatą graficzną i sposobem jej nałożenia na plecak, obrazek jest śliski i w niektórych miejscach błyszczący, o jakości nawet niewypada mi już wspominać. Mała, ale rzecz funkcjonalna, co bardzo sobie cenię. Posiada dwie większe boczne kieszonki i jedną dużą przegrodę, myślę, że z powodzeniem możemy się w niego zapakować na 1-dniową wycieczką (mowa tu o młodszych czytelnikach).




Kuferek. Z pewnością najbardziej pojemny ze wszystkich dotychczas wymienionych przedmiotów. Myślę, że fajnie sprawdziłby się na jakieś domowe przybory, karteczki czy nawet jakieś drobne rzeczy osobiste, wasza wola. Kuferek promienieje w kolory. Dokładniej go oglądając stwierdziłem, że po raz kolejny cena nie przekłada się na jakość. Dobrego wykonania, pojemny kuferek można kupić już od 15 zł!



CZĘŚĆ ARTYSTYCZNA

W paczkach znajdowało się trochę typowych rzeczy papierniczo-przyborowych. Ogólnie to nie jestem fanem takich rzeczy opakowanych w kolorowe, bo z mojego doświadczenia w ogóle nie przekładało się to na jakość, zwłaszcza jeśli chodzi o kredki. Tutaj było zupełnie inaczej. Jak wiecie firma St.Majewski niemal najbardziej słynie ze swoich świetnych kredek Bambino i rzeczy papierniczych od Unipap Strzegom. Muszę przyznać - dusza artystyczna we mnie nie drzemie, ale gdy chwyciłem kredki do ręki w celu przetestowania, przez całą godzinę coś nimi malowałem, gdyż czułem taką lekkość. Już od kilku lat pracuję w szkole z przedmiotami od tej firmy i ani raz się nie zawiodłem, cenię sobie jakość, naprawdę lepiej zainwestować i korzystać przez cały rok. Co się jeszcze znajdowało? Bloki techniczne, plastelina, farby...  Plastelina z obserwacji mojej młodszej siostry jest naprawdę dobra, nie brudzi rąk , zawiera 12 żywych kolorów. Co do farb mogę powiedzieć trochę więcej, tutaj kolejny + za nieprawdopodobny przełom w technice malowania farbami plakatowymi. Farby są gęste, nie potrzebują wody, a także nie przynoszą nam niechcianego efektu rozmazywania się farb z wodą na powierzchni papieru. Każdy pojemniczek zawiera 20ml danego koloru, takowych jest również 12.

Kredki
Farby
Blok
Plastelina


SZKOLNE PODSTAWY W "LUNOWYM" WYMIARZE

Zeszyty... (1,2,3)  to praktycznie podstawa każdego ucznia/uczennicy. Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować trzy propozycje takowych zeszytów w wydaniu serialu "Soy Luna". Okładki jak na Unipap przystało są idealne zarówno pod kątem szaty graficznej jak i jakości. Producenci nie zapomnieli o miejscu na twoje dane do podpisania. Zeszyty są dostępne w opcjach 16 i 32-kartkowych, co jak dla mnie jest zdecydowanie na +, bo są przedmioty (nawet w szkole średniej), gdzie praktycznie w ogóle nie korzystamy z zeszytów.


Aby było różnorodnie, wybrałem także coś dla osób, które lubią być zorganizowane, pisać i ozdabiać. 

Plan lekcji to podstawa prawidłowego funkcjonowania w szkole. Takie osoby jak ja, mające 'bzika' na punkcie organizacji i dbające o perfekcję. Jestem przekonania, że wielu z nas korzysta z tych planów większych formatów, ja również taki posiadam na mojej tablicy korkowej i przyznaję, że bardzo ułatwia mi sprawę pakowania się do szkoły. Wszyscy fani serialu "Soy Luna" wprost muszą się w nie zaopatrzyć, zwłaszcza, że wyglądają naprawdę przyjaźnie dla oka.

Teczki to również dobra recepta na poprawną segregację ciągle gromadzących się papierów ze szkoły. Z reguły wiem, że najbardziej przydają się najmłodszym, ale i starszy fan z pewnością nią nie pogardzi. Dodam, że spodobał mi się fakt dodania gumki do teczki, fajny gest.

Notes to po prostu twój szkolny przyjaciel. Bardzo polecam dla osób zapominalskich. Jest poręczny i nieciężki (co ważne przy liczbie książek, które musimy nosić codziennie do szkoły). Sam taki posiadam i nie dźwigam mojego wielkiego kalendarza w grubej okładce, bo to bezsensu. Wszystko mam w jednym miejscu i dzięki temu o niczym nie zapominam.

Naklejki wyrażające twoją kreatywność. Ozdób zeszyty, szafkę szkolną... co chcesz! Kolorowe naklejki z serialową Luną z pewnością umilą ci korzystanie z każdej rzeczy. 


A wy... zaopatrzyliście się w jakieś rzeczy z Luną do szkoły?

11 komentarzy:

  1. Mam jedynie plan lekcji i naklejki, bo u mnie w mieście były tylko zeszyty 16 kartkowe, co dla mnie jest zdecydowanie za mało ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka widać, że te rzeczy są strasznie złej jakości. Robisz to dla gadżetów. Na JLP przynajmniej są jakieś nowe informacje z serialu, a tu... recenzja badziewnych gadżetów, które i tak się nikomu nie spodobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie krytykuj. Sam/sama pewnie lepiej nie zrobisz

      Usuń
    2. Jak można oceniać coś czego się nigdy nawet nie dotykało? Myślisz, że ja tych gadżetów serio używam? Myślisz, że mnie zniszczysz gromem swoich negatywnych komentarzy? Nikt ci tu nie każe być, jeżeli wolisz innego bloga to bądź na innym, ale nie zaglądaj tu, a przynajmniej nie wypisuj stek bzdur. To, że się nie spodoba tobie, wielkiemu pępku świata, to nie znaczy, że innym ;) Tyle w temacie.

      Usuń
  3. ja kupiłam z soy luny długopisy żelopisy ołówki i puszke na biórko zeszyt 32 kartowy niebieski inzółty

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam z luny wszystko do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam teczkę, zeszyt 60 kartkowy, długopis 6 kolorów i piórnik :)Są super!!! :) Kocham ten serial,ale moja 15-letnia (prawie)młodsza siostra się ze mnie śmieje...Mam 21 lat... ale i tak oglądam Soy Lunę...:) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam skarbonkę 3 zeszyty tapete długopisy ;););)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam wysoką jakość tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tylko czapkę,torbę,kalendarz,naklejki,bransoletki,naszyjniki,notes i gazetki

    OdpowiedzUsuń