wtorek, 7 czerwca 2016

Włoskie wersje piosenek [AKTUALIZACJA]

Włoski Disney Channel przygotował dla nas, a zwłaszcza dla włoskich fanów "Soy Luna" nie lada gratki. Na ich YouTube'owym kanale pojawiły się włoskie wersje piosenek z teledyskami z tytułowymi bohaterami w w roli głównej. Zapraszam do dalszej części posta, który zawiera widea.


Karol Sevilla i Michael Ronda wraz z włoskim Disneyem przygotowali nam drugie wersje serialowych piosenek. Nie zabrakło napisów, a także teledysków.




Komentarz do "Alas":
Moim zdaniem Karol spisała się świetnie we włoskim śpiewie. Zarówno teledysk jak i emocje wciąż przekazują tą samą, pozytywną energię. Co do samego klipu wygląda nieco skromniej niż oryginał, ale tutaj należy postawić dużego plusa, gdyż autorzy mogli podstawić głos do głównego teledysku, a poza tym ma swój klimat. Szalona Karol w wersji włoskiej to jak dla mnie najbardziej akceptowalna propozycja.

Komentarz do "Valiente":
 Całe wykonanie mnie zachwyciło! Michael świetnie się sprawdził się we włoskim śpiewie. Włoscy fani serialu na pewno polubią tą wersję tak samo jak ja. Przez piosenkę, jak zwykle, przemawiają uczucie i energia.


Co sądzicie? Podoba wam się włoska wersja?

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka świetnie wyszła, jednak ja wolę hiszpańską wersję piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Głos Karol jest cudny <3 piosenka też ale bardziej przypadła mi do gustu oryginalna wersja piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podoba się włoska jak i hiszpańska wersja tej piosenki :D
    Mimo że teledysk wydaje się być skromny to jednak ma on swoją taką magię ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super wykonanie zapraszam na mojego bloga
    http://disney-pol.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wolę wersje hiszpańskie, ale włoskie również niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń