wtorek, 7 czerwca 2016

Nagrania do drugiego sezonu "Soy Luna"? [AKTUALIZACJA]

Niespodziewanie szybko zakończyła się promocja serialu na świecie, aktorzy wrócili do Buenos Aires. Ostatnimi dniami "spamują" nowymi fotkami z planu serialu. To budzi pewne podejrzenia. Jakie? Zapraszam do rozwinięcia!


W kwietniu 2015 ruszyła produkcja serialu "Soy Luna". Od tego czasu minął już rok, więc mogłoby się wydawać, że nagrania zostały zakończone. Od tygodnia obsada serialu wrzuca ponownie masę fotografii z planu serialu. Wszystko byłoby w porządku z tymi zdjęciami, gdyby nie fakt, że wśród nich pojawiały się te z sesji zdjęciowej (zobaczycie poniżej). Na ostatnio dodanych zdjęciach z instagramów aktorów możemy zauważyć m.in nową charakteryzację Niny, Ambar czy Simona. Jak wiemy z wraz nowymi sezonami (jak w przypadku Violetty) osobowości i charakteryzacje aktorów ulegały zmianie. Kilka tygodni temu pokazywaliśmy wam zdjęcie Karol z twittera podczas nagrań piosenek do "Soy Luna". Zbyt wiele tych przypadków skleja się w jedną, logiczną całość, abyśmy zaprzeczyli twierdzeniu, że nie będzie drugiego sezonu. Najprawdopodobniej nie chcąc tracić czasu producenci wystartowali już z kolejnym sezonem. Galeria zdjęć poniżej.






















[AKTALIZACJA] Latynoamerykański Disney oficjalnie potwierdził 2. sezon serialu!


Co o tym sądzicie? 

41 komentarzy:

  1. Jak zawsze super ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby był w PL :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Nina piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno będzie w Polsce ale u nas jeszcze nie zaczął się pierwszy sezon a aktorzy już nagrywają drugi!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie @cipriotaluz przypomina mi jedno ze zdjęć Alby Rico Navarro podczas przygotowań do "Violetta Live" :D
    Pozdrawiam,
    disney-allforfans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że będzie drugi sezon, ale w Polsce jest dopiero 3-4 tydzień z odcinkami Soy Luna :( I to dopiero 1 sezon :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba dobrze. Przed nami mnóstwo przygód i świetnych momentów z serialem. :)

      Usuń
  7. Superowo nie moge sie doczekac 2 sezonu:) u nas dopiero 1 hahahah
    http://disney-pol.blogspot.co.uk/ zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!! Ale się cieszę!!! Serial Soy Luna to mój ulubiony serial. A Wasz? Ciekawe co się zmieni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też kocham soy lunę to najlepszy serial na świecie

      Usuń
  9. Ale super, że będzie kolejny sezon!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie soy luna to jest kopia Violetty.Mimo że się skończyła to jeszcze ma w sobie to coś. Soy luna ma taki sam wątek tylko że tam chodzi o wrotki. Serial taki sobie .Karol mi się akurat podoba i tylko piosenka alas.Karol ma fajny głos.

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe Anonimek boi się pokazać kim naprawde jest :) bo boi się lawiny hejtów xD Soy Luna jak dla mnie nie jest żadną kopią. Sorki V-lovers ale Soy Luna jest milion razy lepsza od tej waszej nudnej VIoletty . (haha zobaczycie jak się zaraz hejty posypią ) ps. : to moja opinia i mam do niej prawo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie samo zdanie :')

      Usuń
    2. Mam takie samo zdanie :')

      Usuń
    3. prawda ahhah

      Usuń
    4. Masz rację :D

      Usuń
    5. Hej wiecie co moje zdanie jest takie samo,bo wszyscy mi mówią że to jest to samo co Violetta,a to jakaś wbzdeta . Soy luna opowiada o zupełnie innej historii hoć fabuła jest nieco podobna. Ps:To wpis dla SoyLunaGirlFan.

      Usuń
  12. tak luna jest 100 razy lepsza

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ze bd drugi sezon ale myślę że nie bd w nim sensu bo już praktycznie wszyscy są spakowani.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy be 2 sezon w Argentynie?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko że na koniec 1 sezonu Matteo wyjeżdża a tutaj widać że jest na planie do 2 sezonu, czy to oznacza że wróci??? Mam nadzieję jeśli ktoś wie niech da znać...

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda że soy luna lepsza niż Violetta

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie obydwa seriale violetta i luna są fajne tylko że są troche podobne ale troszeczkę ale tak to git! :D i do tego ci sami aktorzy z violetty to jeszcze lepiej!
    #Lubię tych aktorów

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim Zadniem Soy Luna jest lepsza od Violetty, bo w Violettcie była tylko miłość miłość a tutaj są wrotki no i oczywiście tajemnica zaginienia Sol :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja całam to wiem że ty ten film jest doskonały i bardzo go lubię bo ja ce tym filmie ja cegrać to Magda i wiem że będę japefo dzeczyna mateo i ja mają dopolado pozwwiwm maja

    OdpowiedzUsuń
  20. wow chciałabym choć w połowie mieć taki popularny blog jak ty :(

    OdpowiedzUsuń
  21. podobno w polscw drugi sezon będzie 24 kwietnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda drugi sezon w Polsce
      rozpocznie się 24 kwietnia:-)


      Usuń
  22. Ale fajnie ten program jest super

    OdpowiedzUsuń
  23. A wiecie kiedy będzie w Polsce 2 sezon?

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Amber chce się dowiedzieć czy będzie z simonem

    OdpowiedzUsuń