niedziela, 5 czerwca 2016

[Lookbook] Stylizacje na wrotki w stylu Ambar

Hej! Z racji, że jestem miłośniczką mody postanowiłam zrobić dla was post z propozycjami ubioru w stylu serialowych bohaterek. W dzisiejszym poście, planuję was zapoznać ze stylem Ambar.
Zaprezentuję trzy stylizacje w jej stylu. Jesteście ciekawi? Jeżeli tak, zapraszam do dalszej części posta!

#1 Do pierwszej stylizacji wybrałam:
♥ cieniutkie leginsy koloru czarnego marki H&M
♥ koszulkę w plamki z ozdobnym kołnierzem marki CANDY COUTURE
♥ ozdobny srebrny łańcuszek marki H&M
↓ Jeśli chcesz dobrze wyglądać na zawodach wrotkarskich to spróbuj ubrać się w stylu Ambar!



#2 Do drugiej stylizacji wybrałam:
♥ piękną białą bluzkę z koronką na rękawach marki FB SISTER
♥ szorty z koronką marki H&M
♥ ozdobny łańcuszek w kolorze pudrowego różu marki SINSAY
↓Ten strój jest zdecydowanie wygodny jak i okazały w swojej postaci.




#3 Do trzeciej stylizacji wybrałam:
♥ czarne leginsy marki SINSAY
♥ koszula fioletowo-czarna z kołnierzem marki NEW LOOK
♥ ozdobny naszyjnik z różnym odcieniami zieleni marki YES
↓Wygodne, modne i szykowne!



Czy wam też podoba się styl Ambar? Czy może wolicie styl Luny!
Koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu! 

12 komentarzy:

  1. Trzecia stylizacja najlepsza! :)
    disneychannelpolskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się 3 stylizacja i jednak styl Ambar jest jednak lepszy od stylu Luny ponieważ jest bardziej szykowny taki ekstrawagancki :D Ale gustowny i elegancki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. trzecia i druga naj

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale macie ładną redaktorkę ✨✨ stylizacja 1 i 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Jesteś bardzo ładna♥♥ Gdzie kupiłaś buty z ostatniej krecji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤️ Kupiłam je jakieś 2 lata temu w New Look. Nie wiem czy są teraz na stanie gdzieś. Przykro mi. 😊

      Usuń
  6. Świetne.Mam nadzieję że doczekamy się nowego postu ze stylizacjami!!!!!! Uwielbiam Cię Pola jesteś piękna, chciałabym wyglądać jak ty :( ����

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się styl Ambar ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie styl Ambar jest boski! Post świetny, oby było takich wiecej :D

    OdpowiedzUsuń