sobota, 4 czerwca 2016

[Bądź jak...] Zrób fryzurę w stylu Luny!

W tym poście przedstawie wam jak uczesać się w stylu Luny! Zapraszam do rozwinięcia posta.
Potrzebne rzeczy:
♥ szczotka do włosów
♥ trzy* małe gumeczki w tym samym kolorze

Przedziałek:
 Rozczesz dokładnie włosy w zrób przedziałek na środku głowy. 

Warkoczyki:
 Zapleć warkoczyk, na odległość palca wskazującego od przodu głowy, i zwiąż go gumką. To samo zrób z drugiej strony, starając się zapleść drugi warkoczyk w tym samym miejscu.

Kucyk z tyłu:
Zbierz trochę włosów z dwóch stron, zostawiając z przodu dwa kosmyki, i zwiąż je gumką razem z warkoczykami. 

Gotowe!

Masz fryzurę niczym Luna! 

*Możesz użyć ich więcej, jeżeli chcesz zapleść więcej warkoczyków.

Uprzedzając pytania, na zdjęcia jest moja siostra - Kaja.

Jak wam się podoba fryzura? Macie zamiar ją zrobić? Koniecznie napiszcie o tym w komentarzu!

10 komentarzy:

  1. Jak ładnie! :o
    disneychannelpolskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też sobię robię takie fryzury do szkoły

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzura bardzo mi się podoba i nie jest trudna do zrobienia :D Na pewno wypróbuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta fryzura jest super! Nie sądziłam, że to może być aż tak łatwe. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy zostały już wybrane wszystkie osoby do redakcji bloga???

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jak nie mam fb ani insta to mg startować w naborze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fryzure Luny robi się inaczej i przede wszystkim fryzura Luny wygląda inaczej :) Ale ta wersja też jest fajna pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. super. Ja wypróbowałam tą fryzurę, a do tego jeszcze pokręciłam resztę włosów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń