sobota, 21 kwietnia 2018

[Wątek] Nowe postacie

Jak wiemy w sezonie trzecim poznamy kilka nowych postaci. Ale pytanie, które zapewne nurtuje Was od niedawna... Czy zastąpią one kultowe role w serialu? Zapraszam do czytania.

Jak dostaliśmy informacje, jakiś czas temu, o małym udziału Gastona (Agustina Bernasconi) w trzecim sezonie to teraz jeszcze bardziej przyszpilili nas samą czołówką.

Wczoraj 'Disney Channel PL' wrzucił czołówke trzeciego sezonu na swój kanał, dlatego postanowiłam na nią zerknąć. Ku mojemu zdziwieniu na miejsce bardzo nam znanych postaci wskoczyły inne.

Po pierwsze, zamiast Mory widzimy Garego, stojącego za Ricardo i Aną.



Drugą rzeczą, którą przyuważyłam to zamiast nasze ulubionej 'dwójki przyjaciół' - Tino i Cato - są Emilia i Benicio.



Jak wyżej też zobaczyliśmy zabrakło Amandy, a zamiast niej widzimy zupełnie obcą nam postać kobiety, która zostanie nową pomocą domową? Widząc ją na jednym ze zwiastunów sądze, że ona może być szpiegiem wynajetym przez Sharon, ale to tylko moja teoria.



I w końcu nowa postać męska, która już w zwiastunie zainteresuje się Niną. 



Sądzicie, że nie pojawią się w trzecim sezonie wymienione wyżej postacie, a na ich miejsce wezmą te z nowej czołówki? Ja bym nie chciała - najbardziej by mi brakowało tego śmiesznego dueciku.


4 komentarze:

  1. Fajnie, że wspominasz o moim kanale, ale mój kanał nie nazywa się Disney Channel Polska tylko Disney Channel PL :) Fajny pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodziło mi o oficjalny kanał Disney Channel na YouTube.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież oficjalny kanał nie udostępnił nam czołówki czyli Disney Channel Polska tylko kanał Disney Channel PL czyli nasz. Nasz kanał nazywa sie Disney channel pl i również mamy swoje logo Disneya z napisem pl. Wejdź na kanał Disney Channel Polska, i na Disney Channel PL a dowiesz się skąd pochodzi filmik :)

      Usuń