niedziela, 27 sierpnia 2017

[Opracowanie] MYA - Amor Pohibido

Nie od dawna wiadomo, że Agustin Bernasconi, serialowy Gaston podpisał razem ze swoim przyjacielem Maxim Espindolą umowę z wytwórnią i stworzyli swój własny zespół MYA (Maxi y Agus). Niedawno wyszedł ich pierwszy singiel "Amor Prohibido" (pol. "Zakazana Miłość"). Jesteście ciekawi o czym opowiada i jak brzmi? Zapraszam do posta!


Oficjalny teledysk:


Oryginał:

Si te confieso la razón
Si me delata el corazón
Me escaparé
De mi prisón

Entiende que mucho he callado
Que esté secrete crece en mi
Lejos de ti
No puedo vivir

Solo y sin poder tocarte
Solo necesito hablarte
Decirte en una cancion
Cuanto anhelo tu calor

Déjame emprender el viaje
De tu mano
Y demostrarte con mi amor
Que alejarnos fue un error
Que el nunca te completo

Dime lo que tú quieras ser
Mientele a tus ojos
Este amor
Que ya lo presiento
No podemos ocultarlo

Dime lo que tú quieras ser
Pero ya no aguanto la ilusión
Bajo la luna dimelo
Confesemos este amor
Prohibido
Prohibido
Prohibido

Este amor prohibido me trae enloquecido
Quiero demostrarte cuanto tiempo hemos perdido
Dame un minuto y deja, daja ya
Deja de pensar que yo
No puedo dejar de mirarte
No puedo dejar de extrañarte
No puedo controlar las ganas de bailar contigo
Yo estoy


Solo y sin poder tocarte
Solo necesito hablarte
Decirte en una canción
Cuanto anhelo tu calor

Dejame emprender el viaje
De tu mano
Y demostrarte con mi amor
Que alejarnos fue un error
Que el nunca te completo

Dime lo que tú quieras ser
Mientele a tus ojos
Este amor
Que ya lo presiento
No podemos ocultarlo

Dime lo que tú quieras SER
Pero ya no aguanto la ilusión
Bajo la luna dimelo
Confesemos este amor
Prohibido
Prohibido
Prohibido

No puedo dejar de mirarte
No puedo dejar de extrañarte
No puedo controlar las ganas de bailar contigo

Dime lo que tú quieras SER
Mientele a tus ojos
Este amor
Que ya lo presiento
No podemos ocultarlo

Dime lo que tú quieras SER
Pero ya no aguanto la ilusión
Bajo la luna dimelo
Confesemos este amor
Prohibido
Prohibido
Prohibido

Prohibido
Prohibido
Prohibido
Prohibido
Tłumaczenie:

Tak, podam ci powód,
Jeśli moje serce pęknie,
Ucieknę
Z mojego więzienia.

Rozumiem, że milczałem,
Że ten sekret narastał we mnie,
Daleko od ciebie
Nie mogę żyć

Sam i nie mogąc cię dotknąć,
Potrzebuję tylko z tobą porozmawiać,
Powiedzieć w piosence
Jak pragnę twojego ciepła

Pozwól mi zacząć podróż
Z twoją ręką
I zademonstrować moją miłość
Ta ucieczka była błędem,
On nigdy cię nie uzupełni

Powiedz mi, kim chcesz być,
Kłam prosto w oczy
Ta miłość
Już to czuję
Nie możemy tego ukryć

Powiedz mi, kim chcesz być,
Ale nie zniosę już tej iluzji.
Pod księżycem powiedz mi to
Wyznajmy tę miłość
Zakazaną
Zakazaną
Zakazaną

Ta zakazana miłość przynosi mi szaleństwo
Chcę ci pokazać, jak wiele czasu straciliśmy
Daj mi minutę i wyjdź, zatrzymaj się już
Przestać myśleć, że ja
Nie mogę przestać na ciebie patrzeć
Nie mogę przestać za tobą tęsknić
Nie mogę kontrolować chęci tańczenia z tobą. Jestem

Sam i nie mogąc cię dotknąć,
Potrzebuję tylko z tobą porozmawiać,
Powiedzieć w piosence
Jak pragnę twojego ciepła

Pozwól mi zacząć podróż
Z twoją ręką
I zademonstrować moją miłość
Ta ucieczka była błędem,
On nigdy cię nie uzupełniał

Powiedz mi, kim chcesz być,
Kłam prosto w oczy
Ta miłość
Już to czuję
Nie możemy tego ukryć

Powiedz mi, kim chcesz być,
Ale nie zniosę już tej iluzji.
Pod księżycem powiedz mi to
Wyznajmy tę miłość
Zakazaną
Zakazaną
Zakazaną

Nie mogę przestać na ciebie patrzeć
Nie mogę przestać za tobą tęsknić
Nie mogę kontrolować chęci tańczenia z tobą.

Powiedz mi, kim chcesz być,
Kłam prosto w oczy
Ta miłość
Już to czuję
Nie możemy tego ukryć

Powiedz mi, kim chcesz być,
Ale nie zniosę już tej iluzji.
Pod księżycem powiedz mi to
Wyznajmy tę miłość
Zakazaną
Zakazaną
Zakazaną

Zakazaną
Zakazaną
Zakazaną
Zakazaną

Jak wam się podoba pierwsza piosenka Agusa i Maxiego? Jesteście zadowoleni, że rozwija swoją karierę razem ze swoim przyjacielem? Oglądaliście już teledysk? Podzielcie się opiniami w komentarzach!
Sonrisa ;)

1 komentarz:

  1. Bardzo spodobała mi się ta piosenka. Cieszę się, że Agus się tak rozwija. Szkoda mi tylko braku Ruggero w ich zespole, bo uwielbiam piosenki w wykonaniu całej trójki

    OdpowiedzUsuń