piątek, 12 sierpnia 2016

[Głosowanie] KCA Argentina


Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym Kids Choice Awards 2016. Co to jest? Jest to gala rozdania nagród organizowana przez Nickolodeon. Główna gala odbywa się w USA, ale swoje mniejsze organizują również oddzielne państwa. Nagroda przyznawana jest w kategoriach: muzyka, film, telewizja i sport. Głosowanie odbywa się drogą internetową przez ich stronę lub na Twitterze za pomocą hashtag'ów. Niektórzy z odtwórców bohaterów naszego ulubionego serialu są nominowani do takiej nagrody. Zapraszam po więcej do rozwinięcia posta!

Tak jak już wspominałam są dwa sposoby głosownia:

1. Wcisnąć link pod zdjęciami nominowanych.
2. Opublikować hashtagi podane po zdjęciami nominowanych.
Oprócz głównych kategorii są też kategorie dotyczące danej kategorii. Tak jak już wcześniej mówiłam w kategorii:

- Ulubiony aktor 
Nominowany jest:


Żeby zagłosować na któregoś z chłopaków wciśnij [LINK].
Hashtag: #KCAArgentina oraz #RuggeroPasquarelli lub #MichaellRonda

 -Ulubiona aktorka
Nominowana jest:


Żeby zagłosować na Karol wciśnij [LINK].
Hashtag: #KCAArgentina oraz #KarolSevilla

- Stylowy chłopak
Nominowani są:


Żeby zagłosować na któregoś z chłopaków wciśni[LINK].
Hashtag: #KCAArgentina oraz #LionelFerro lub #AgustinBernasconi

-Ulubiony serial
Nominowany jest:


Żeby zagłosować na serial "Soy Luna" wciśnij [LINK].
Hashtag: #KCAArgentina oraz #SoyLuna

- Wirusowy moment
Nominowana jest:


Żeby zagłosować na Ruggelarię wciśnij [LINK].
Hashtag: #KCAArgentina oraz #KCAArgentina

Liczba głosów jest nieograniczona. Jeden tweet-jeden głos. Pamiętajcie, że jeden tweet musi zawierać oba hashtagi!
Mam nadzieję, że podobał Wam się ten post i choć trochę przybliżyłam Wam tą galę rozdania. Oczywiście po pojawieniu się wyników poinformuję Was czy któryś z nominowanych przedstawionych w tym poście dostał pomarańczową rakietę.

Zagłosujecie na kogoś z nominowanych,a może macie jakiś swoich ulubieńców? Poinformujcie mnie o tym w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Ja osobiście jestem za Lionel Ferro! Zasługuje na to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A Michael Ronda?? Zapomniałaś o nim. �� Już na zagłosowałam i ja osobiście jestem za Ruggero ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. https://soy-luna-pol.blogspot.com/ Zapraszam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze Katja jest nominowana tam, gdzie Karol i w kontekscie Ruggelarii to nie chodzi o wirusowy moment, tylko o filmik, w sensie viral :)

    OdpowiedzUsuń