poniedziałek, 15 sierpnia 2016

[Back to school] Plany lekcji z serialu "Soy Luna"

Oto pierwszy post z serii Back to school! Dzisiaj przychodzę do was z kilkoma planami lekcji do wydrukowania, oczywiście w stylu Soy Luna. Zapraszam do rozwinięcia posta!

#1 Plan lekcji

Ten plan jako jedyny, z tych w poście, ma godziny lekcyjne. Jest raczej przeznaczony dla uczniów szkoły podstawowej, bo, jeżeli się nie mylę, uczniowie maja właśnie takie godziny. Na pustych karteczkach możecie dopisać jakieś zajęcia dodatkowe, zapiski.

#2 Plan lekcji

Tutaj plan z Luną i Simónem. Tak samo jak poprzednio, puste karteczki są przeznaczone na jakies dodatkowe zapiski.

#3 Plan lekcji

Ten plan zawiera więcej elementów serialowych i jest bardziej kolorowy. Karteczki - to samo, co wcześniej.

#4 Plan lekcji

Jeżeli lubicie Lunę i Matteo, to ten plan jest dla was! Karteczki - to samo, co wcześniej.


Plany lekcji zostały specjalnie zaprojektowane dla bloga Soy Luna Polska. Proszę o nie umieszczanie ich na innych blogach.

Linki:


Jak wam się podobają plany lekcji? Będzie sobie drukować? A może chcielibyście jakiś z inną postacią? Koniecznie napiszcie o tym w komentarzu!

8 komentarzy:

  1. Wow, te plany lekcji naprawdę są rewelacyjne! Bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę świetne ale wolałabym z Gastiną

    OdpowiedzUsuń
  3. Są naprawdę świetne ale wolałabym z Gastiną

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!
    Te plany lekcji są naprawde piękne ale czy mogłaś by zrobić z niną, luną, jim i yam?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja drukuję plan z Lutteo! :D A jaki Wy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże. ...dziękuję
    Szukałam takich właśnie planów lekcji Ale nigdzie nie mogłam znaleźć tych ,,wyjątkowych " Oczywiście super post !
    Zapraszam na mojego bloga !
    www.soylunitkapolonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże. ...dziękuję
    Szukałam takich właśnie planów lekcji Ale nigdzie nie mogłam znaleźć tych ,,wyjątkowych " Oczywiście super post !
    Zapraszam na mojego bloga !
    www.soylunitkapolonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sobie kupiłam Kalendarz Szkolny z Soy Luna i mi się bardzo podoba . Jest Po prostu cudowny ! <3

    OdpowiedzUsuń