poniedziałek, 11 lipca 2016

"Soy Luna" na wesoło!

Twórcy na YouTube nas z czasem coraz bardziej zaskakują pomysłowymi filmikami, montażami i remixami. W ostatnim czasie przeglądając filmiki z serialu natchnąłem się właśnie na serię przerobionych scen z serialu i muszę przyznać, że ubaw był nieziemski. W tym poście chcę się z wami podzielić owymi filmikami, a jednocześnie zapytać was o zdanie na ich temat. Chcecie je poznać? Zapraszam do rozwinięcia posta!






Co sądzicie o filmikach? Czy was również rozbawiły tak jak mnie? :)

18 komentarzy:

  1. JA NIE MOGĘ 😂😂😂
    CO TO JEST?! DELFIN I BIEDNY SIMONIK MNIE ROZWALIŁY 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardzo rozbawiły ;) Czekam na kolejne części :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne 😂
    Zwłaszcza "Rolnik szuka żony" :D Będę czekać na pozostałe części.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się najbardziej podobało to z "Będę brał cię, w aucie" :D

      Usuń
  4. Jeju, ale się naśmiałam ������ Najlepsze ,,Zaje*ałaś mi kalosze'' i ,,Lecę bo zycie jest złe''
    Czekam na kolejne części ����

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy, dlatego też zdecydowałam się obejrzeć pozostałe części i muszę przyznać, że są genialne! Czekam na kolejne :)

    http://disney-ourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te filmiki są świetne, uśmiałam się nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest PRZEŚWIETNE! :D Czekam na więcej!

    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha ten blog jest Świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ten blog jest Świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju wiem że komentuję bardzo późno nie dawno natknęłam się na tego bloga jest świetny :D a filmiki rozwalają XDDD :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju wiem że komentuję bardzo późno nie dawno natknęłam się na tego bloga jest świetny :D a filmiki rozwalają XDDD :D

    OdpowiedzUsuń