czwartek, 2 czerwca 2016

WYWIAD Z VALENTINĄ ZENERE - Valentina opisuje swój dzień na planie!

Macie ochotę przeczytać wywiad z jedną z głównych bohaterek "Soy Luna", Valentiną? Zapraszam!

Valentina Zenere jest argentyńską aktorką i modelką urodzoną 15 stycznia 1997 roku (19 lat). 



Czy przed kręceniem serialu miałaś styczność z wrotkami? Jeździłaś na nich?
Szczerze mówiąc - nie. Nie miałam zielonego pojęcia o wrotkarstwie. 



Mogłabyś opisać swój dzień na planie Soy Luna 
Opowiem jak było na początku, gdy uczyliśmy się jeździć na wrotkach! Możesz mi wierzyć, że na początku serialu nie umiałam nawet stać na nich, a teraz jestem prawdziwą "królową toru"! Codziennie wstawałam między szóstą, a siódmą trzydzieści, równo o ósmej, w ramach treningu biegaliśmy wokół toru. Następnie około sześć godzin jeździliśmy na wrotkach doskonaląc swoje umiejętności wrotkarskie. Na początku były to same podstawy, lecz potem zamieniały się one w triki, który zapierają dech w piersiach.



Jakie były Twoje początki w aktorstwie?
Naukę rozpoczęłam w wieku sześciu lat. Nie mogę sobie przypomnieć, czy już wtedy chciałam to robić. Mama opowiadała mi, że podczas któregoś z występów, w których brałam udział, powiedziałam coś w stylu "to jest powietrze, nim muszę oddychać", a potem już wiedziałam, że zostanę wielką aktorką.Od tamtego czasu ćwiczyłam, żeby w przyszłości spełnić moje wielkie marzenie. - wspomina dziewiętnastoletnia Valentina. - Nigdy nie zapomnę tego, jak na którychś zajęciach popłakałam się, ponieważ byłam najmłodsza z wszystkich aktorów. Na moje szczęście rodzice wspierali mnie, a kiedy wyszłam z zajęć teatralnych, powiedziałam im, że dalej chcę doskonalić swoje umiejętności aktorskie. 


Jaka była Twoja pierwsza rola?
Pierwszą poważną rolą, była rola do filmu "Casi Angeles" - miałam wtedy 13 lat. Największa rola jaką odegrałam jest rola Ambar w "Soy Luna".




Na konferencji wspomniałaś, że przyszłaś na casting, by odegrać inną postać. Jak to się stało, że grasz Ambar?
Przygotowałam się, aby zagrać Delfinę, przyjaciółkę Ambar, ale kiedy dostałam scenariusz pomyślałam, że chciałabym jednak zagrać Ambar. Potem wszystko poszło gładko i w ten sposób widzicie mnie jako Ambar.

Kiedy dowiedziałaś się, że dostałaś rolę w Soy Luna
 Siedziałam w domu i zadzwonił Dario Coronel (kierownik) i powiedział mi, że spotkanie zostało przesunięte na inny termin, oraz żebym była gotowa, bo konkurencja jest bardzo wielka. Potem odegrałam rolę Ambar i powiedziano mi, że dostałam tę rolę. Skakałam wtedy z radości jak małe dziecko, to była najlepsza chwila w moim życiu.


Jak współpracuje Ci się z resztą obsady?
Jesteśmy jak rodzina, kiedyś pracowaliśmy po 10 godzin dziennie, wspaniale dogadujemy się na planie jak i poza nim. 




Lubicie Valentinę? Zapraszam do komentowania! Jestem redaktorką próbną i specjalizuję się w tłumaczeniach i wywiadach. Pozdrawiam Was serdecznie!

UWAGA! ZAKAZ KOPIOWANIA WYWIADU, TŁUMACZENIE WYKONANE SPECJALNIE DLA BLOGA "SOY LUNA POLSKA"

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam Valentine! :)
    disneychannelpolskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Zenerista <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten cały serial przypomina mi Violette. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ to jest serial zrobiony pod Violette, bo kręci to ten sam reżyser

      Usuń
  4. Velentina ma taką urode , ze mogę się założyć , że w np Violettcie grałaby protagonistke, nawet widzialabym ją w roli Violki XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że nie zgrała Violi w Violettcie ale i tak jest super! I ♥ Valentina XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Valu jest świetna! Wywiad niczego sobiet, uwielbiam czytać wszystko co z nią związane. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Valentina pasujew do mateo a jak wy myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  8. A masz do niej numer jestem jej fanką nr 1

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem fanką Valentiny ,ale lubiałabym ją bardziej gdyby miała dobrą rolę w soy luna

    OdpowiedzUsuń
  10. Valentina jest najlepsza niema lepszej aktorki w całym świecie a ja osobiście uważam że jestem do niej bardzo podobna i mam podobny charakter do jej charakteru i też świetnie jeżdżę na wrotkach

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten program powinien się nazywać "Soy Ambar". Ona jest najlepsza na świecie. Nawet od Soy Luny, czyli Karol Sevilli. Kocham Valentinę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ty zrobiłas z nią wywiad ja tez chce pliss ja też chce xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Valentino uwielbiam cię i proszę napisz mi w komentarzu jakich kosmetyków używasz i podaj firmę jaki masz styl.
    Bym chciała mieć taki sam kolor włosów kosmetyki i styl.
    po prostu chce być tobą

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dbasz o figurę i jak dbasz o urodę weż napisz Valentino

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Valentine Zener jest moją ulubioną aktorką. Jeden użytkownik ma rację serial powinien się nazywać soy ambar a nie soy luna ponieważ ambar jest zdecydowanie lepsza od luny i ładniejsza. Bez obrazy luna oczywiście

    OdpowiedzUsuń