środa, 29 czerwca 2016

[Tłumaczenie] Karol i Ruggero odpowiadają na pytania niemieckich fanów

Na początku czerwca Karol i Ruggero nieoczekiwanie poinformowali nas o swoim locie do Monachium, o ich wizycie informowaliśmy również na naszym blogu [tutaj]. Cel ich przylotu był bardzo oczywisty - promocja nowego serialu "Soy Luna" w Niemczech (mającego premierę 2 maja). Niemiecki oddział Disney Channel nie próżnował i w pełni zapełnił ich terminarz organizując masę przedsięwzięć. Jedna z naszych fanek, mieszkająca w Niemczech, specjalnie dla bloga "Soy Luna Polska" przetłumaczyła filmik, w którym nasi pierwszoplanowi aktorzy odpowiadają na pytania.  Więcej informacji oraz sam wywiad znajdziecie w rozwinięciu posta. Zapraszam!



Jak łatwo zauważyć filmik trwa aż dobre 8 minut. Nie pozostaje mi nic innego jak oddać was w ręce Oliwii, która przetłumaczyła dla was ten "wywiad".



Ruggero : Witajcie, przyjaciele z Niemiec! 
Karol : Austrii, i z Szwajcarii.
Ruggero : Mamy wasze pytania w tym Spressel. (Ma na myśli woreczek) tak to się nazywa?
Karol : Tak... nie... tak...
Ruggero : Przeczytamy teraz wasze pytania i na nie odpowiemy. Kto zaczyna? Może ty zacznij.
Karol : Ok, ja zaczynam : Karol, chcesz kontynuować swój kanał na YouTube?
Tak, tak. Mam dużo, dużo planów na dużo filmików, dużo niespodzianek... będę to kontynuowała, obiecuje.
Ruggero : Jaka to była nazwa? Queen_Ixxa... Idealnie.
Karol : Tak, Queen_Ixxa dziękuję!
Ruggero : Robimy dalej... drugie pytanie : Geht Karol noch zur schule?... lepiej po hiszpańsku. [Zaśmiali się]
Karol : Tak, po hiszpańsku lepiej.
Ruggero : Karol, chodzisz jeszcze  do szkoły?
Karol : [śmieje się] Tak, chodzę do szkoły i mam bardzo dobre oceny.
Ruggero : Ja tak nie myślę...
Karol : Przysięgam!
Ruggero : To nieprawda! Ja myślę, że masz takie średnie oceny... Następne.
Karol : Ile potrzebujecie żeby nakręcić jeden odcinek?
Ruggero : Jeden odcinek... jakoś 45 minut...
Karol : Nie, cały!
Ruggero : A ja myślałem o jednej scenie!
Karol : Nie, jeden odcinek.
Ruggero : Hmm... kręcimy bardzo dużo scen...
Karol : Kręcimy dużo scen z różnych odcinków. W jeden dzień nakręcimy na przykład jedną scenę z odcinka 1 a potem z 24. To wszystko jest pomieszane. 
Ruggero : Tak właśnie jest. Czy sami wymyślacie te choreografię?
Karol : Nie, nie, nie, nie... nie, nie
Ruggero : Nie, my ich nie wymyślamy, mamy dwoje niesamowitych choreografów tanecznych : Karinę i Sergio. A do tego mamy jeszcze choreografów od wrotek.
Karol : Dokładnie, od wrotek : Juanpi.
Ruggero : I Gise.
Karol : Oni tworzą wszystkie nasze choreografie. Solo hay alas! [Pokazują kawałek choreografii do "Alas"]
Ruggero : Dobrze, dobrze, kontynuujmy.
Karol : Karol, opisz Ruggero w trzech słowach! Ruggero, opisz Karol w trzech słowach!
Ruggero : Dobrze, ty zacznij.
Karol : Nie, ty zacznij.
Ruggero : Nie, ty zacznij, ty zacznij!
Karol : Zaczynaj!
Ruggero : Ok, ja zaczynam... w trzech słowach... Mała. [Przytula ją] Kocham cie... zawsze roześmiana.
Karol : To były dwa słowa.
Ruggero : Roześmiana. Dobra, to będą 4 słowa. I... hmm... cool!
Karol : Ok, moja kolej, musze opisać Ruggero...
Ruggero : Duży.
Karol : Zabawny. Jest bardzo... kreatywny i utalentowany.
Ruggero : Nie wiedziałem że jestem kreatywny...
Karol : Tak! Lecimy dalej...
Ruggero : Na tej kartce jest bardzo dużo serc...
Karol : O mój Boże... wysłali na serduszka!
Ruggero : Serduszka! Dziękujemy Denise!
Karol & Ruggero : Densie.Edero3 
Karol : Wysyłamy ci buziaka! Karol i Ruggero, jakie 3 rzeczy wzięlibyście na bezludną wyspe? Ty zacznij.
Ruggero : Gitare, eee...
Karol : Telefon?
Ruggero : Nie, nie telefon... na bezludnej wyspie chce się być samym... co jeszcze? Grzebień, do czesania się... 
Karol : [śmieje się]
Ruggero : I... kogoś kto mnie będzie rozśmieszał.
Karol : Ja, ja wzięłabym... wielkie pudło z czekoladą.
Ruggero : Mhm, pyszne.
Karol : Wzięłabym poduszkę.
Ruggero : Tak, to ma sens.
Karol : I Wzięłabym mp3 na której byłoby mnóstwo piosenek!
Ruggero : Lubię te wszystkie 3 rzeczy. Dobra, do Rugge : Po jakiemu myślisz, po hiszpańsku czy po włosku? Jak mam być szczery, myślę tylko po hiszpańsku. Moje sny też są po hiszpańsku. To dziwne bo jestem Włochem, ale zawsze myślę i mówię po hiszpańsku.
Karol : Moja kolej, zobaczmy... do Karol : Czy już zawsze chciałaś być aktorką? Tak, odkąd miałam 6 lat  chciałam występować przed kamerami, i od zawsze chciałam grać różne role, więc tak, zawsze chciałam być aktorką, i moje marzenie się spełniło.
Ruggero : Wie ist es mit sechs...
Karol : Tak, mhm, wszystko rozumiem. A ty coś zrozumiałeś?
Ruggero : Nie. Jak to jest być sławną w wieku 16 lat?
Karol : Wow, jakie pytanie. Nie wiem czy jestem sławna... chętnie stoję z moimi przyjaciółmi przed kamerą i nie zwracam za bardzo uwagi na "bycie sławną" ale bycie rozpoznawaną w różnych krajach jest naprawdę piękne. To ogrzewa moje serce, mieć fanów na całym świecie!
Ruggero : Więc twoje serce musi być bardzo ciepłe.
Karol : Tak, moje serce jest bardzo ciepłe. Moja kolej! Ale dziękuję za to pytanie. 
Ruggero : Uh, to jest długie.
Karol : Da sie podzielić czas na kręcenie serialu i życie prywatne? Możesz mnie pozdrowić? 
Chwila, jak ona ma na imię?...
Ruggero : Lejdinar...
Karol : Lejdinar, wysyłam ci dużo, dużo całusów!
Ruggero : Ja myślę że da się podzielić ten czas.
Karol : Tak, da się go podzielić.
Ruggero : Gdy praca się skończy znowu jesteś sobą.
Karol : Tak, jak praca się skończy... kiedy to znaczy : "Ok ludzie, możecie iść do domu" wtedy wszyscy znowu jesteśmy sobą. Ale jest miejsce w którym zawsze jesteśmy sobą - Dom.
Ruggero : Odpowiedzmy na następne... jaka jest wasza ulubiona piosenka z serialu? Jaka jest twoja Karol?
Karol : Moja ulubiona piosenka z serialu to "Alas"
Ruggero : Alas, dobrze...
Karol : A, no i "Siento"!
Ruggero : Tak, moje też! "Siento" i "Alas" 
Karol : Ok, jeszcze 2 pytania i kończymy. Nie wiem które mam wyciągnąć...
Ruggero : Weź to.
Karol : Jaki był pierwszy dzień, byliście zestresowani? Mój pierwszy dzień był w Cancun i byłam bardzo zestresowana! To był pierwszy raz kiedy musiałam serio odegrać rolę Luny. Po wielkich próbach, wreszcie stanęłam przed kamerą. To było niesamowite, byłam taka szczęśliwa.
Ruggero : To zawsze jest trudne, przyzwyczaić się do nowej roli.
Karol : Jaki był twój pierwszy tekst?
Ruggero : Mój pierwszy tekst to był... "Kelnereczko" [śmieje się]
Karol : Ostatnie!
Ruggero : Ona nazywa sie... "Bhdddhjd"...  (?)
Karol : Kocham cię! [wysyła buziaka]
Ruggero : Macie zwierzątko domowe? Jak tak, to jak ma na imie? Kocham was bardzo.
Karol & Ruggero : Też cię kochamy!
Karol : Ja nie mam zwierzątka, bo mama mi nie pozwala ale też nigdy nie ma mnie w domu więc nie miałabym na nie czasu. Dlatego nie mam, a ty?
Ruggero : Miałem, nazywał się "Wendy" ale teraz mieszkam w innym kraju, więc Ciao Wendy! Dobrze, to tyle na dzisiaj. Dziękujemy za wasze pytania, były naprawde dobre.
Karol : To była super zabawa odpowiadać na nie. Wielkie, wielkie dzięki!
Ruggero : Kochamy was Niemcy, Austria i Szwajcaria!
Karol : Wszystkich was kochamy i wysyłamy dużo całusów!
Ruggero : Kochamy was, Ciao!

ZAKAZ KOPIOWANIA! TEKST PRZETŁUMACZONY NA POTRZEBY BLOGA "SOY LUNA POLSKA" PRZEZ @DRAMAQUEEN205

Jak widzicie Karol i Ruggero są zawsze w dobrych nastrojach, zwłaszcza zabawny Ruggero. Jeszcze raz należą się duże podziękowania dla autorki tłumaczenia, która miała dodatkowo utrudnione zadanie, gdyż szykowała spory materiał po polsku nie uczęszczając nigdy do polskiej szkoły.

Co sądzicie o wywiadzie? Lubicie Karol i Ruggero? Zapraszam do komentowania!

10 komentarzy:

  1. Wywiad bardzo mi się spodobał a najbardziej to pytanie jak myśli Ruggero po włosku czy po hiszpańsku! sama nie spodziewałam się że nawet sny ma hiszpańskie :D Jeśli chodzi o to czy lubię Karol i Ruggero to śmiało mogę powiedzieć że uwielbiam Rugge ale jeśli chodzi o Karol to nie jest ona moją ulubienicą ale tolerują ją i szanuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wywiad! Uwielbiam tą dwójkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Karol i Ruggero. ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię oglądać soy lune :) ;) po prostu uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do wywiadu extra a soy luny nie przegapiłam ani razu

    OdpowiedzUsuń
  6. czy karol jest z ruggero w realu bo nwm sama przyjecice do boialegostoku zaspiewajcie jestem waszą fanką fanką chiclabym was poznac ogladam was cay czas mam nadzieje ze kiedys was spotkam wiwem ze nie gadacie po npolsku ale jakos sie zreozumiemy
    pozdriawam wszyskich

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej nie dowiedziałam się czy są razem na dobre i na złe

    OdpowiedzUsuń