środa, 15 czerwca 2016

[Lookbook] Stylizacje na wrotki w stylu Luny!

Witam wszystkich w moim kolejnym modowym poście! Tym razem chciałabym was trochę zapoznać ze stylem ubioru Luny. Jest on dość ciekawy, gdyż jak można od razu zauważyć Luna ubiera się w bardzo kolorowe i widoczne rzeczy, co idealnie rozjaśnia jej blask jaki w sobie posiada. Zaprezentuję wam trzy stylizacje w stylu Luny. Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam do rozwinięcia posta!

#1 Do pierwszej stylizacji wybrałam :
♥ dżinsowe spodenki z wysokim stanem marki H&M
♥ bordowo-różową bluzkę z krótkim rękawkiem BACK 41 marki H&M
♥ marmurową kamizelkę marki CONTINENTAL
↓Jak widzicie stój jest kolorowy, widoczny, a także bardzo wygodny.


#2 Do drugiej stylizacji wybrałam:
♥ krótką żółtą koszulkę z napisem marki NEW LOOK
♥ kolorowe spodenki we wzorki marki AMISU
♥ różową bluzę marki DANSKIN NOW
↓ Uważam że ten strój jest wręcz doskonały na słoneczną pogodę! Bluza oczywiście jest dla zabezpieczenia się przed nieprzewidywaną zmianą pogody.




#3 Do trzeciej, a także ostatniej stylizacji wybrałam:
♥ zieloną bluzeczkę na ramiączkach marki TOP SHOP
♥ kolorowe spodenki w kwiatki marki H&M
♥ czerwono-czarno-białą koszulę z długim rękawem marki NEW LOOK
↓ Ten zestaw jest doskonały na przejażdżkę ze stylem i szykiem!
 




♥ Zachęcam was serdecznie do ubierania się w takich kolorowych barwach jak robi to Luna ponieważ mają w sobie nutkę życia, która podkreśla walory i są zdecydowanie przepiękne!

Jeśli i Ty pragniesz ubierać się w stylu Luny na co czekasz!
Zakup kolorowe ubrania i ruszaj w świat z nowym stylem!

Jeśli macie jakieś konkretne pytania do mnie w kwestii ubioru to zapraszam na mojego aska:
http://ask.fm/paulahel

Jeśli post wam się spodobał, koniecznie nie zapomnijcie napisać o tym w komentarzu!

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się stylizacja nr. 3:) świetny post:* Chce kolejne xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są świetne :)
    Bardzo podobala mi się 1 jak i 3 ♥
    Czekam na kolejne takie posty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiaty i krata :(
    I zdjęcia są bardzo złej jakości i prawie nic nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz to również nie mój styl aczkolwiek Luna ma swój specyficzny styl. :) ( A co do jakości to niestety program do przerabiania zdjęć tak je zniszczył :( ) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No ale programy są po to żeby poprawiać zdjęcia

      Usuń
  4. Wszystkie style były super ale di gustu przypadł mi ten ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje! Najbardziej podoba mi się nr 3 ♥
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej do gustu przypadła stylizacja nr.1
    Świetna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzysz?
    zztz31.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Dawaj więcej zdjęć w stylizacjach w strojach Luna
    Zajrzyjcie na bloga: simply-io.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przygotowany post! Mimo iż nie przepadam za stylem Luny, zaprezentowane stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń