sobota, 28 maja 2016

[Bądź jak...] Zrób paznokcie w stylu Luny!

W tym poście pokaże wam jak zrobić paznokcie w stylu Luny. Zainteresowanych zapraszam do poniższej części posta.


Potrzebne rzeczy:


♥ żółty lakier do paznokci (ja użyłam tego z firmy Smart Girls Get More)
♥ amarantowy - różowo-czerwony lakier do paznokci (ja użyłam tego z firmy Life Nail Lacquer)
♥ zmywacz do paznokci
♥ patyczki higieniczne
♥ ręczniki papierowe
♥ jakaś stara gazeta
♥ miska z zimną wodą

Krok 1 : Jeśli chcesz mieć paznokcie w stylu Luny, koniecznie je wypiłuj. Luna nie ma powszechnie modnych teraz długich paznokci tylko krótkie, które w niczym jej nie przeszkadzają 



Krok 2 : Pomaluj wszystkie paznokcie na żółto poza palcem serdecznym.



Krok 3 : Pomaluj palec serdeczny na różowo.



Krok 4 : Do miski z zimną wodą włóż palce. Uważaj żeby nic się nie odbiło! Poczekaj w zależności od lakieru minutę do trzech. 



Krok 5 : Połóż palce na misce tak aby resztki wody "skapały" do miski. Możesz też delikatnie wytrzeć okolice paznokcia ręcznikiem papierowym.



Krok 6 : Poczekaj aż woda wyschnie. Nie przejmuj się jeśli nie udało Ci się perfekcyjnie pomalować paznokcia. Takie rzeczy zdarzają się każdemu, a w następnych krokach temu zaradzimy.



Krok 7 : Nakładamy drugą warstwę lakieru na każdy z paznokci.



Krok 8 : Powtarzamy krok 4 i 5. Następnie maczamy patyczek higieniczny w zmywaczu do paznokci.



Krok 9 : Patyczkiem higienicznym zmywamy lakier, który nam wyszedł poza paznokieć. Przy tym kroku należy uważać, aby nie zmyć za dużo.



Krok 10 : Umyj ręce po zmywaczu. Nie jest to krok obowiązkowy, ale ja i tak zawsze tak robię. Oczywiście wszystko wykonujemy na obie ręce.

Kolor paznokci nie jest świetny tylko pod tym względem, że możemy upodobnić się do głównej bohaterki - Luny, ale wydaje się też być świetną propozycją na lato.

I oto masz paznokcie niczym Luna! 



I jak wam się podoba? Koniecznie dajcie znać w komentarzu! A może chcecie więcej takich postów?

17 komentarzy:

  1. Fajniutkie paznokietki :)) może takie sobie zrobię. ŚWIETNYY BLOG ;ddddddddd

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie podsumowanie odcinka 26-30? Zarabiaty blog. :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog i pazurki też :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie do wody ale gdy już wyschną czy na świeżo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daje na świeżo żeby szybciej wyschły.Trzymam chwilę w wodzie potem wyjmuje i czekam aż wyschną. Oczywiście możesz też pominąć ten krok i tradycyjnie czekać aż wyschną :)

      Usuń
  5. Ciekawie wygląda ten żółty lakier, muszę kiedyś wypróbować na swoich paznokciach :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością sobie takie zrobię!

    https://www.wattpad.com/story/73269758-soy-luna-nowe-%C5%BCycie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł!
    Tylko nie obraź się ale niestety paznokcie nie są dokładnie pomalowane dodatkowo masz całe skórki i palce w lakierze. Nie bądź zła chciałam Ci to tylko uświadomić! :) Ja kiedyś również miałam z tym problem! ;)
    disneychannelpolskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł!!! A kiedy podsumowanie odc 26-30?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie. Jeśli chcesz robić więcej postów o paznokciach poćwicz troszkę malowanie. ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię :) Główny zamysł posta to pokazanie samych kolorów itd., trudno było czekać, aby dokładnie wyschły, a potem dopiero robić zdjęcia. Wszystko było robione "na szybko", ale mimo to Ani wyszło nawet dobrze. Chociaż mogę się nie znać... :D

      Pozdrawiam,
      Dawid

      Usuń
  10. Świetny post! I tak malujesz paznokcie lepiej ode mnie :D Uwielbiam takie kolory :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuu, super! W zasadzie nigdy nie używam żółtego lakieru, więc.. czas wypróbować! :)
    Ps. Wiem, że może to być trochę jak reklama, ale pragnę Cie zaprosić na mój nowo założony blog o "Staryym" ale też nowym Disneyu :))
    disneymagicall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawid. czy dostałes moj mail do zapisów do redakcji bo gdy wchodze do wysłanych to wyslwietla się, ze nie odebrłes

    OdpowiedzUsuń