czwartek, 19 maja 2016

[Opracowanie] Sobre Ruedas

"Sobre Ruedas", czyli kolejna piosenka z serialu. Tytuł przetłumaczony na polski oznacza "Na kółkach", więc już możemy się domyślić sensu piosenki. W tym poście poznacie opracowanie tego utworu, zapraszam!




Tekst hiszpański:



Se que en este lugar
Todo puede pasar
Salto, giro y encuentro mi libertad
Tan intenso este amor
Siente mi corazon
Con el viento iremos mas alla
Ven te llevare
A tu lado ire, sobre ruedas
Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas

Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Se que en este lugar
Todo puede pasar
Salto, giro y encuentro mi libertad
Tan intenso este amor
Siente mi corazon
Con el viento iremos mas alla
Ven te llevare
A tu lado ire, sobre ruedas
Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh oh oh
Una vuelta mas

Tłumaczenie polskie:

W tym miejscu
Wszystko może się zdarzyć
Salto, obrót i uważam, że moja wolność
Jest tak silna
Czuję moje serce
Z wiatrem wychodzimy poza
Widzę, zabiorę cię
Przy tobie pójdę, na kółkach
Idę, idziesz, obrót, idziemy
Z twojej strony, ja obok ciebie
Obroty, idziemy, idziesz, idę
Powrót do początku

Na kółkach mnie znajdziesz
Na kółkach moje szczęście
Z wiatrem śnią się twarze
Na kółkach zamierzam coś osiągnąć
Na kółkach zawsze idę i jestem
Ooo…
Jeden obrót więcej

Idę, idziesz, obrót, idziemy
Mamy siebie obok
Obroty, idziemy, idziesz, idę
Powrót do początku

W tym miejscu
Wszystko może się zdarzyć
Salto, obrót i uważam, że moja wolność
Jest tak silna
Czuję moje serce
Z wiatrem wychodzimy poza
Widzę, zabiorę cię
Przy tobie pójdę, na kółkach
Idę, idziesz, obrót, idziemy
Z twojej strony, ja obok ciebie
Obroty, idziemy, idziesz, idę
Powrót do początku

Na kółkach mnie znajdziesz
Na kółkach moje szczęście
Z wiatrem śnią się twarze
Na kółkach zamierzam coś osiągnąć
Na kółkach zawsze idę i jestem
Ooo…
Jeden obrót więcej

Na kółkach mnie znajdziesz
Na kółkach moje szczęście
Z wiatrem śnią się twarze
Na kółkach zamierzam coś osiągnąć
Na kółkach zawsze idę i jestem
Ooo…
Jeden obrót więcej


ZAKAZ KOPIOWANIA. TEKST SPECJALNIE OPRACOWANY NA POTRZEBY BLOGA "SOY LUNA POLSKA" PRZEZ @LUDMILA1410

Co myślicie o piosence? Podoba Wam się utwór? Napiszcie w komentarzu!


8 komentarzy:

  1. a nie czasem z "wiatrem na rozmarzonych twarzach" zamiast "z wiatrem śnią się twarze"? ja przynajmniej tam bym to przetłumaczyła

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka mi się bardzo podoba! Jest świetna i chyba bardzo opisuje serial :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, chodza plotki ze 1 sezon Soy Luny bedzie mial tylko 40 odinkow, czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest teraz przerwa tak jak było w Violettcie. Nie możliwe aby Soy Luna była tak krótka.

      Usuń
    2. Ok dzieki

      Usuń