sobota, 23 kwietnia 2016

"Soy Luna" zarazi wrotkarstwem?


Serial "Soy Luna" podbił Amerykę Południową. Trwa aktualnie wielka promocja serialu na świecie, a wszystko wskazuje na to, że serial za chwilę podbije Europę. Czy wrotki też? Zapraszam!

3,2,1....  "Luno-mania" właśnie wystartowała! Podobnie jak "Violetta" nowy serial Disneya ma szansę wypromować za sobą przedmioty związane z serialem. Są to wrotki, które zaprojektowane specjalne na potrzeby serialu, już cieszą się ogromną popularnością. Można nawet już kupić niemal identyczne wrotki serialowej Luny. Ich dostępność jest naprawdę mała, ze względu na ostrożną produkcję, a poza tym podobno ten artykuł sprzedaje się jak tzw. "świeże bułeczki".



Czy będą dostępne w Polsce? Bardzo możliwe, bo zanosi się na kolejny serialowy hit na antenie polskiego Disneya. Wróćmy więc do tematu. W skutek zainteresowania wrotkami może nastąpić taka sytuacja, że przemysł wrotek i rolek w Polsce jak i na świecie nabierze zdecydowanego rozpędu, co za tym idzie ten wielce pożądany przedmiot może podrożeć. Serial w Polsce nawet nie wystartował, a zainteresowanie serialem jak i wrotkami jest spore, wszystko idzie w jak najlepszym kierunku do osiągnięcia niebywałej sławy. Rzeczywiście... twórcy nowego serialu stworzyli coś zupełnie innego, być może nawet lepszego niż hitowa "Violetta". Polski Disney rozpoczął intensywną promocję serialu w Polsce, ostatnio nawet zorganizował wspominaną przez nas akcję z wrotkami na PGE Narodowym, niedługo potem data premiery ujrzała światło dzienne. Czyżby byli przygotowani na "wrotkomanię" w Polsce? 


           

Czy serial w Polsce osiągnie sukces? Macie zamiar kupić wrotki?

42 komentarze:

  1. Super post! Jasne ze kupie wrotki, rolki juz mam teraz czas na wrotki i czas szykować plan jak poprosić rodziców ale zbliża sie dzień dziecka wiec kto wie moze się uda przekonać a jak nie to w polowie czerwca na urodziny. Ale post super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak!! Czekam , a ty ?? Xd <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam własne zarąbiste wrotki (sama projektowałam) i na nich oczywiście gorzej się jeździ niż na rolkach ale przynajmniej na nich da się robić sztuczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie je zaprojektowałaś?:)

      Usuń
    2. Zamawiałam na amerykańskiej stronie a raczej to przyjaciółka na urodziny mi zamówiła. Wiem że trzeba bylo przesłać mailem zdjęcie projektu czy coś w tym stylu

      Usuń
  4. Ja chce wrotkii patines ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nwm co z wrotkami ale nappewno Soy luna osiągnie wielki sukces !

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście!
    Wszystko (no tak prawie) bym oddała by je mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można kupić takie wrotki ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można kupić takie wrotki ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie można kupić wrotki Luny !!! Szukałam i nie mg znaleźć xd

    PS. Zakochałam się w Soy Luna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od dawna chcę kupić jakieś dobre wrotki. Ale nie wiem gdzie kupić. I oczywiście jakie są dobre do jazdy ;) ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie https://www.skatepro.com.pl/61-9681.htm
      są wygodne ładne i ciągle na nich jeżdżę btw właśnie idę jeździć

      Usuń
  11. A gdzie już na zagranicznych stronkach mozna je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam rolki. Ale jedną rolkę!!!!!!:-/ nwm jak na tym jeździć.Ale kupię inne wrotki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam rolki. Ale jedną rolkę!!!!!!:-/ nwm jak na tym jeździć.Ale kupię inne wrotki

    OdpowiedzUsuń
  14. Już mam wrotki, i tak naprawdę po tym serialu zaczynam je bardziej doceniać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha to prawda że Luna zarazi wrotkarstwem ja wczoraj sobie zamówiłam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio oglądasz tą bajkę ,,Miraculum: Biedronka i Czarny Kot"?!!!!

      Usuń
  16. Mi się serial ,, soy luna " bardzo podoba i mam zamiar kupić sobie wrotki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie można kupić wrotki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.skatepro.com.pl/61-9681.htm ja mam te są ładne wygodne i dobrze się jeździ 😊

      Usuń
  18. Ja już śmigam na rolkach i wrotkach. Na rolkach jeżdżę od 4 roku życia a na wrotkach od 6 ale teraz planuje zakup wrotek luny. Mój wujek powinien mi je załatwić ponieważ wyjechał na dwa miesiące do ameryki. Uwielbiam soy lune. Mama kupiła mi już 3 gazetki za kulisami, pościel, sekretnik, poduszkę,gazetkę uśmiechnij się,prasowanki, bluzkę. A na ścianie mam już 12 małych plakatów i jeden duży.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem przekonana, że prędzej lub później wrotki będę popularniejsze niż dotychczas. Mam nawet już swoje własne wrotki i kiedyś na pewnym stadionie spotkałam pewne dziewczyny, które miały wrotki i były fankami ,,Soy Luny".

    OdpowiedzUsuń
  20. chciałabym bardzo kupić wrotki Luny są piękne . Nie mogę się doczekać ich w sklepach i na internetach . Jak na razie jeżdżę na rolkach ale gdy zobaczyłam pierwszy raz serial Soy Luna to się za kochałam w serialu i w jeżdzie na wrotkach . Marzę o tym i nie mogę się do czekać wrotek w polsce

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam
    Czy są chętne osoby do zakupu wrotek SOY LUNY, będą dostępne w Polsce w sierpniu?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dostanę wrotki pod choinkę i nie mogę się doczekać. Narazie robię te wszystkie triki na rolkach i nawet założyłam swój klub rolkarsko wrotkarski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej mam pytanko kiedy będą dostępne wrotki ambar? ??.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej mam pytanko kiedy będą dostępne wrotki ambar? ??.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam wrotki Luny z Soy Luny i wrotki Ambar z Soy Luny na zmiane!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko te wrotki luny szkoda że są z logiem

    OdpowiedzUsuń
  27. 20 yr old Legal Assistant Modestia Siney, hailing from Vancouver enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Ice skating. Took a trip to The Sundarbans and drives a Mazda5. dlaczego nie sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam już rolki od kilku lat, ale jak na razie dawno na nich nie jeździłam, muszę przyznać że ciężko się na nich trzyma równowagę. Zamierzam także wrotki kupić.

    OdpowiedzUsuń