czwartek, 21 kwietnia 2016

Soy Luna Piano - "Alas"

Witam! W tym poście nauczymy się jak grać na pianinie piosenkę Alas. Nuty zostały znalezione przeze mnie, ze słuchu. Nie przedłużając zapraszam do rozwinięcia posta.





Estoy cerca de alcanzar Mi Cielo
C D E E D C C D H A

Desafiando La Gravedad
C D E D C C G G D E

Nada puede detener este Sueño Que Es Tan Real
C D E E D C C H A E D C C E C H A

Se Que No Existe el Miedo Oh...
G E G E D C D E D E

Si no dejo de intentar
C D E D C C G G D E

La Emocion Que Me Mueve Es La Fuerza De Un Huracan
C D E E D C C H A E D C C E C H A

Esto Que Hay En Mi Interior es Mágico
E E D C C E D E C H A

Porque todo Puede Suceder
E E C E G F E D C

Y si caigo, vuelvo voy, yo voy, y vuelvo y voy
C C A C A C A C A C D D D E E D

REF:

Y si no hay Vuelta atrás...
C D E G A D

Hay que Arriesgarlo Todo
C G F E D D E

Bajo Mis Pies No Hay Gravedad Solo Hay Alas
C D E G A D Cis D Cis D Cis D E

Nunca Hay Que Dudar
C D E G A D

No Esta Prohibido Nada!
C G F E D D E

Cuando Un Sueño Es Real Solo Hay Alas
C D E G A D Cis D Cis D Cis D E


Jak wam się podoba post? Potraficie to zagrać? Koniecznie napiszcie o tym w komentarzu!

17 komentarzy:

  1. Zaraz spróbuję to zagrać, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest łatwiejsze do zagrania niż się wydaje. O 7:00 zaczęłam grać i już to potrafię na pamięć a jest dopiero 8:15.

    OdpowiedzUsuń
  3. Źle!!! I ja umiem grać, jestem bardzo dobrą pianistką i znam się dobrze na nutach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem bardzo dobra i było wszystko dobrze może tylko jedna nuta mi nie pasowało

      Usuń
  4. Nawet nieżle ale przydało by się zmienić niektóre dźwięki :) Umiem grać wiec trochę się na tym znam <3 Powodzenia i fajnie że publikujesz takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem super fanką soy luny, pianistką wspaniałą, alas znam na pamięć i niestety zagrałaś to źle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałam trochę pozmieniać ale poza tym jest dobrze doceniam twoją pracę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja umień bardzo dobrze na keybordzie

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie tego więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będę próbowła na keybordzie

    OdpowiedzUsuń
  10. a podasz nuty "alas" na flecie?/

    OdpowiedzUsuń