niedziela, 17 kwietnia 2016

Kto bliższy sercu Luny?

Niemal od początku serialu wyodrębniły się dwie grupy z nim związane. "Jestem za Lumon, Lutteo forever" ostatnio na naszym asku szeroko komentujecie i spekulujecie z kim będzie Luna. Postanowiliśmy się przyjrzeć temu tematowi bliżej i poddać go analizie. Znajdziecie ją w rozwinięciu posta.


Kto - Matteo czy Simon?

 Już od początku serialu Simon to najlepszy przyjaciel Luny, który pracuje z nią w fast-foodzie. Zawsze jej pomaga gdy go potrzebuje, a nawet poleciał za nią do Buenos Aires. Tam natomiast spotyka swojego rywala. Luna nie wie, że jej najlepszy przyjaciel czuje do niej coś więcej niż przyjaźń. W tym mieście zaczyna być zazdrosny o swoją przyjaciółkę. Sam zainteresowany raczej nie daje nic po sobie poznać przy naszej głównej bohaterce, że jednak coś czuje.  Luna nie wiedząc o tym, że jej najbliższy się w niej zakochał, traktuje go jako najlepszego przyjaciela. Iż Simon nie jest zbytnio pewny siebie, aby powiedzieć to Lunie to jego rywal spróbuje o nią zawalczyć.

Więc teraz o miłosnym amancie - Matteo. Pierwszego dnia, kiedy spotyka Lunę zauroczył się. Chłopak ma też dylemat, bo jest chłopakiem Ambar. Lecz jak ją spotkał to zagadał i również zapytał się co robi w ten wieczór. Luna nie odpowiedziała, ponieważ powiedziała mu, że ona idzie do pracy, a poza tym on ma dziewczynę i nie powinien nie zadawać jej takich pytań. 

W około 18 odcinku we wrotkarni Luna musi przerwać kłótnię między chłopakami. Matteo powiedział jej, że Simon się w niej zakochał, lecz on zaprzeczył. Dziewczyna wyprowadziła swojego przyjaciela i na tym zakończyła się ich sprzeczka. Można się domyśleć, że Luna na samym początku była źle nastawiona do nowego poznanego chłopaka. Wiadomo, że Simon to jej najlepszy przyjaciel i będzie tak na zawsze, a co do Matteo, czy ten związek ma rację bytu? Wiadomo, że zazdrosna Ambar z przyjaciółkami ciągnęłaby za tym związkiem masę intryg. Gdyby cokolwiek stwierdzać z początku serialu to bliższy jest jej Simon, ale potem jak poznaje Matteo wszystko zaczyna się komplikować. 

Z kim będzie Luna zobaczymy w dalszych odcinkach serialu! 

  A wy jak sądzicie kogo wybierze Luna? 
Wy kogo na jej miejscu byście wybrali?

175 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Julia podałabyś email, bo mam do ciebie interes? :)

      Usuń
    2. zgadzam się Matteo <3

      Usuń
    3. Dimon lepszy matteo najpierw taki jest a potem siaki simon fajt najlepszy przyjaciel luny ale to jej najbliższa osobe jej więc jeszcze że ją kocha a luna też się w nim zakocha tylko boi się że to co między nimi.jest czyli przyjaźń się zniszczy.... nie mogę się doczekać na 2 sezon jestem za simonema luna sama powinna wiedzieć ale w końcu serial jak serial

      Usuń
    4. Ja też bym wybrała matteo. A wogule w 80 odcinku soy luna luna powie matteo, że go kocha i jest pocałunek

      Usuń
    5. 😘ślicznotka13 maja 2019 15:32

      Jaki masz do niej interes???

      Usuń
  2. Co do samego postu, jest w nim masa błędów i nieprzyjemnie się go czyta, ale wiem, że początki są trudne, więc mam nadzieję, że się jeszcze wyrobisz. :)
    Osobiście uważam, że zarówno Matteo jak i Simon są jej bardzo bliscy. W tym pierwszy Luna jest zakochana, natomiast drugi to jej przyjaciel. Wydaje mi się jednak, że na obecną chwilę Matteo nic nie czuje do Luny, a traktuje ją tylko i wyłącznie jaką "trudną zdobycz". Ale jak to bywa w telenowelach jakoś w połowie sezonu wszystko się zmieni. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, sporo ich było. Poprawiłem jej posta. Ona jest na okresie próbnym, a z racji, że nie miała styczności z blogowaniem z prawdziwego zdarzenia, udzielam jej wskazówek i rad. Również mam nadzieję, że się podciągnie.

      Usuń
    2. Matteo od samego początku jest zauroczony liną
      Co ty wygadujesz????

      Usuń
    3. PS. Jest zauroczony.. Lunita później uświadamia sobie, że coś CZUŁA do Simona :))) Z kim na końcu serialu będzie Luna?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. oczywiście że matteo. ona tak fajnie na niego patrzy.PS: nina też tak muwi do niej

      Usuń
  4. Zdecydowanie Matteo :) Nie przepadam za postacią Simona. A przypadkiem w tytule nie powinno być "... sercu Luny"? Fajny pomysł na post, Weronika trzymam za Ciebie kciuki :)
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, poprawione. To redaktorka na okres próbny...
      Ja też nie przepadam za Simonem... :)

      Usuń
    2. Każdemu się zdarza, dopiero zaczęła, trzymam za nią kciuki :) Simon według mnie nie jest potrzebny w serialu, tak samo jak Thomas w Violettcie :)

      Usuń
    3. Przepraszam bardzo, a co ma takiego w sobie Matteo czy León, że wszystkie nieletnie ich tak uwielbiają? W miłości nie chodzi o ładną buzie tylko o uczucia, a widać wszystkie lecicie na adonisów, którzy... powiedzmy sobie szczerze są dupkami, w dodatku zarozumiłymi i aroganckimi. Jak wam uroda przysłania charakter to życzę powodzenia w miłości bo sądzę, że w przyszłości może się przydać 😉

      Usuń
    4. Serce to po hiszpańsku ( z tego co się orientuje) corazon, soy to jestem.

      Usuń
    5. xDestinyx no nw... w Violettcie ja wolałam Thomasa, a w Soy luna Matteo. Może podoba im się charakter ;P Matteo się później po zerwaniu z Ambar zmienia. Tak samo jak to było z Leonem. Nie podoba mi się charakter Simona... On był "dupkiem" przez Ambar... Nawet w późniejszym czasie Luna również tak stwierdziła ... powiedziała mu, że skrywa prawdziwego siebie.

      Usuń
  5. dla mnie Matteo to arogancki szczyl, podrywa obcą dziewczyne chociaż sam jest w zwiazku, a teraz 25 odcinku jest niby taki zazdrosny o Ambar, koleś ma chyba jakąś manie bycia wielbionym i kochanym, nie lubie tej postaci chociaz kocham Ruggero
    zdecydowanie Simon jest lepszy, jego uczucia są szczerze, przede wszystkim narodziły się z przyjaźni , wiec dobrze zna Lune, może te sceny zazdrości nie zawsze są na miejscu, ale on po prostu nie wiem jak powiedzieć Lunicie co czuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! ♥

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie wiem co wszystkie w dziewczynki kręci w Matteo, może mi ktoś powiedzieć? Bo taka sama sytuacja byla w Violettcie, León w 1 sezonie był gnojkiem, ktory myślał że może mieć wszytko a naiwne dziewczynki kochały go chyba za ładną buzię, Tomas, moze mial za malo jaj, ale kochał Violette, starał sie z wszytkimi mieć dobre stosunki, miły, super slodki i romantyczny (bazuje na 1 sezonie), a i tak wszytkie budowały piedestały Leonowi. W Soy Lunie sytuacja taka sama, więc wytlumaczcie mi fenomen aroganckich chłopaków 😃?
      Jak na,razie nie rozumiem waszego zauroczenia takimi osobnikami, Simón jest fantastyczny, od razu zdobył moje serce 😍
      PS. Jest tu ktoś w okolicach 18/20 lat? Bo czuje sie osamotniona w tym fandomie i ze względu na wiek i to, że shipuje Simunę.

      Usuń
    4. cóż ja pobdony przedział wiekowy, wiec nie jesteś sama :D
      jeśli chodzi o Violette to gdyby Pablo nie odszedł z obsady, Viola byłaby z Tomasem, w 2 sezonie została Leonetta bo miało to już jakąś baze fanów, a Leonowi tez zmienili wtedy charakter o 180 stopni i to Diego był tym aroganckim, mam więc nadzieje , że i w Soy Lunie serce dziewczyny zdobędzie ostatecznie ten sympatyczny i szczerze kochający chłopak, a nie arogancki koleś tylko dlatego , że ma buźke Ruggero

      Usuń
    5. Ooo wlasnie, ale niestety jestem pewna, że Matteo wygra serce Luny bo on juz ma szerokie grono wielbicielek i promują tylko Rugga z Karol.

      Usuń
    6. *I przepraszam za literówki (uroki pisania na telefonie)

      Usuń
    7. Ja osobiście uważam, że Matteo może i jest arogancki, zadufany w sobie i myśli, że wszystko może ale prawdę mówiąc, to jest tylko serial. Uważam, że gdyby Rugg grał Simona, to byłoby wielbienie Simona, ponieważ jest to znany aktor głównie dzięki Violetcie, którą oglądały prawie wszystkie (tak przypuszczam) fanki Soy Luny. I dlatego też jest więcej wielbicielek Matteo :) Ja choć mam już 23 lata to jestem fanką i tego i tego. Ale myślę, że gdyby dabbing Simona nie był taki "dziecinny" to może też inaczej by się na niego patrzyło.. Bo z tym głosem postrzegam go trochę jak takie dziecko :)) I zgodzę się z Tobą xDestinyx i tak Matteo wygra serce luny bo to typowa telenowela a kobiety wolą "niegrzecznych" chłopców :P

      Usuń
    8. zgadzam się do do komentarza Oli Misiek.

      Usuń
    9. Ja jestem za tym zeby matteo byl z luną......matteo jest bardzo ladny ale nie dlatego chce zeby buli razem......mi tu chodzi o jego zachowanie......on ma bardzo specyficzny charakter takiego aroganckiego podrywacza, ale czasem moze nas czyms zaskoczyć....za to go uwielbiam....oczywiscie kazdy moze miec inne zdanie......ja niemam m c do simona, jest fajnym przyjacielem no i mam nadzieje ze nim pozostanie........❤❤ #LUTTEO

      Usuń
    10. Simon jest w porządku, zna i kocha Lunę od dawna, akceptuje jej wady. Tak jak wspomniano wyżej, szczerze wyznaje swoje uczucia, aczkolwiek wydaje mi się, że ten serial był robiony z takim nastawieniem, aby dać innym do zrozumienia, iż każdy ma swoją historię oraz powody, dla których zachowuje się tak, a nie inaczej. Myślę że połączono Lunę z Matteo po to, by pokazać jak człowiek może się zmienić pod wpływem miłości. Od pierwszego do sześćdziesiątego odcinka widać ogromne "przestrojenie" cech Matteo, zresztą sam mówi o tym w piosence "Siento" - śpiewa,
      że udaje kogoś innego, ale obecność Luny to zmienia. Jeżeli chodzi o samo uwielbienie bohatera wśród dziewcząt, moim zdaniem po prostu wiemy o tej postaci znacznie więcej niż o Simonie. Powiedziano, że Matteo stale się przeprowadza, jego rodzice nieustannie pracują, co tak jakby uzasadnia zachowanie chłopaka
      - jest po prostu zagubiony i nie ma swojego miejsca w świecie.
      A Simon? Wydaje się być szczęśliwy.
      Brak problemów = brak zainteresowania
      Tak to wygląda z mojej perspektywy :P

      Usuń
    11. Według mnie Simon to szczyt głupoty i szczyl najpierw niby zakochał się w lunie a potem był z danielą

      Usuń
  6. Obaj są świetni, ale w tym wypadku Matteo!
    ananasy-disneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Matteo ale musi w końcu podjąć tą trudną decyzję i zostawić Ambar.Myślę że dopiero wtedy będzie miał jakieś szanse na coś więcej z Luną.Nie mozna dwóch srok trzymać za ogon bo w końcu zostanie sam:)Buziak:)****

    OdpowiedzUsuń
  8. Matteo lepszy <3 Mam nadzieje że Soy Luna też będzie miała koncerty w Polsce jak Violetta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Matteo lepszy <3 Mam nadzieje że Soy Luna też będzie mieć trasę koncertową po Europie tak jak w przypadku Violetty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uważam, że Matteo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matteo w 40 odcinku pocałował Lunę a tak ogółem Luna się w nim zauroczyła to widać ale nie wiadomo bo Amber może być z Simonem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że Luna po 40 odc dowie się ,że Matteo się założył o to że ja poderwie i nie będzie chciała z nim być i da szanse Simonowi . Mam taką nadzieję

      Usuń
  13. Ja wole Simona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Simon ponieważ nieważne czy jest przystojny czy też nie ważne jaki ma charakter a po za tym Matteo założył się że umówi się z Luną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 45 doc Matteo mówi Gastonowi ze zakochał
      Się w Lunie. Więc tu jakiś zakład nie ma znaczenia.
      Polecam obejrzeć ��

      Usuń
  15. Hej :)
    W artykule jest jeszcze jeden błąd:
    Luna powiedziała: ,, Nie powinieneś zadawać mi takich pytań", a nie ,, nie powinieneś nie zadawać mi takich pytań ;)"

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że na chwilę obecną w moim sercu jest Simon ♥ Jest to chłopak, który boi się wyznać uczucia ale wiem, że bardzo kocha Lunę. A Matteo aktualnie widać, że nie odstępuje Ambar na krok, bo zależy mu pewnie na popularności. Prędzej czy później Matteo przestanie być arogantem i może w połowie sezonu pokocha Lunę.
    ALE TO, ŻE SIĘ POCAŁOWALI NIE OZNACZY, ŻE OD RAZU BĘDĄ RAZEM!!!
    Przypominam, że jest jeszcze Ambar, mimo tego szkoda mi Simona, bo Luna bardziej zwraca uwagę na Matteo. A ten przy byciu Luny staje się inny ♥♥
    Aktualnie Simon, jak Matteo się zmieni, to może :)

    Kylie <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie Simon <3 Cudowny <3 Pasują do siebie jak ulał <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Moglabys cos wiecej napisac slabo

    OdpowiedzUsuń
  19. Simon jest jej bardziej bliszszy*)

    OdpowiedzUsuń
  20. SIMON , JEŚLI Z NIĄ NIE BĘDZIE SERIAL STAJE SIĘ BEZNADZIEJNY I DO DUPY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliły ci sie imiona nie SIMON tylko MATTEO

      Usuń
    2. Każdy ma swoje zdanie.

      Usuń
    3. Każdy ma swoje zdanie.

      Usuń
    4. Ludzie szanujcie zdanie innych. Każdy ma inne poglądy c;

      Usuń
    5. Jestem tego samego zdania, jak 'anonimowy' #SIMON ♥♥

      Usuń
  21. Moim zdaniem lepszy jest Simon.Mamnadzieje że to on zdobędzie serce Luny.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwarzam że matteo maze i jest arogancki itp. i nie tylko bo jest przystojy ale chodzi o to ze dla ukochanej zrobi wszystko pamietacie jak zatanczyl na wrotkach dla ambar. z tego co mysle to luna bedzie matteo ale kto wie

    OdpowiedzUsuń
  23. o wiele wiele simon gdyż maju z lun wiele wspólnego ubiera się tak jak luna ma taki sam charakter jak ona porostu tworzą zgrany niesamowity duet jak to będzie matteo to ja już nie będę kochac tego programu tylko go znienawidzę

    OdpowiedzUsuń
  24. Będzie z Matteo widziałam odcinek 40 kiedy razem tańczyli i na końcu się pocałowali i już nie ma dylematu a ja na miejscu luny od razu wybrałabym Matteo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DomiLOL
      Obejrzyj sobie 41 odc jak luna krzyczy na Matteo że ją pocałował a w 60 że Simon pocałuje lunę.PS wolę SIMONA

      Usuń
  25. Ja szczerze mówiąc jestem rozdarta ponieważ, gdy czytałam komentarze na hiszpańskich blogach o soy luna każdego popierałam... np.brzmiały tak:
    -MATTEO na pewno będzie z luną bo widać że luna jest w nim zauroczona a, Matteo jest zauroczony w lunie. I jeszcze ten pocałunek w 40 odc.
    - SIMON mają ze sobą więź a na dodatek gdy luna się dowie o zakładzie matteo z gastonem zbliży się do simona...
    - MATTEO i luna są dla siebie stworzeni a nawet simon i luna w odc. (?) poznali parę osłup z czego jedna diewczyna zauroczyła się w simonie...
    ITD...

    nie rozumiem niektórych którzy piszą że soy luna jest kopią violetty...
    - inna historia
    - inne postacie
    - itd... kto uważa że studio w którym uczą się grać na instrumentach
    i uczą się śpiewać jest identyczne co jada na wrotkach to musi pójść do okulisty... ( sorka jeśli kogoś uraziłam ale popatrzcie. to ma ogóle inną fabułę.) i myślę że te pytania do aktorów o to czy liczą na to że ich serial zastąpi violette to przesada bo oni chcieli stworzyć tylko nowy serial który się spodoba innym... i na pewno przy tworzeniu tego nie myśleli o violettcie....)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę że wybierze Simona ponieważ w tym odc gdy Matteo ją pocałował Simon aż się popłakał a Luna nie była jakoś zachwycona tym pocałunkiem z tego co było widać i od razu spojrzała na Simon ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę że wybierze Simona ponieważ w tym odc gdy Matteo ją pocałował Simon aż się popłakał a Luna nie była jakoś zachwycona tym pocałunkiem z tego co było widać i od razu spojrzała na Simon ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Wolałabym Simona, bo jest fajny i w ogóle. Za to o Matteo, w którymś z odcinków gdzie występuje jego kuzynka, dowiadujemy się, że zwykle jego związki nie trwają długo, co powiedziała właśnie jego kuzynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ty żałosna matteo kocha lune co zazdrosna jesteś

      Usuń
    2. Ale ty żałosna matteo kocha lune co zazdrosna jesteś

      Usuń
  29. matteo jeszcze ma szanse przecierz luna moze ga zmnienić

    OdpowiedzUsuń
  30. myśle że matteo może zmienic sie dla luny

    OdpowiedzUsuń
  31. Uważam, że Simon bardziej pasuje do Luny,widać,iż mu na niej zależy i ją kocha. Matteo zaś jest arogancki i myśli, że może mieć każdą. Tak jak tu ktoś napisał - jest tak samo jak w Violettcie (jeśli źle napisałam to sorki), Thomas wcale nie był zły, a i tak wszyscy mówili tylko Leonetta, Leonetta. Co oni takiego widzieli w tym Leonie? Oczywiście to tylko moje zdanie, nie musicie się z nim zgadzać. Ale znając życie to Luna będzie z Matteo. Typowa telenowela. Można to zobaczyć na przykładzie Violetty. I tak była z Leonem. (Chyba że tak zupełnie na końcu zostali przyjaciółmi, nie wiem)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ogólnie kocham rugge i to on jest najlepszy kocham go jest świetny i too on ma być z Luną

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem pewna że będzie z Matteo z tego względu, iż wtedy serial nabieże pikanteri, Simon jest zbyt spokojny dla Luny. Jeśli spojrzycie obiektywnie zobaczycie, że we wszystkich produkcjach disneya główna bohaterka wybiera tego "wredniejszego" chłopaka który jest w związku z nadętą laską. Popatrzcie na Violette, Thomas - Simon gra na gitarze, jest słodki, uroczy wspiera główną bohaterke. Leon - Matteo chodzi z blondyną Ludmiłą- Ambar która nienawidzi głównej bohaterki i chcę ją usunąć z swojego królestwa ;p Violetta pod koniec zarówno 1 jak i 2 sezonu była z Leonem (później nie oglądałam więc nie wiem) dlatego stawiam że Luna będzie z Matteo :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Moim zdaniem najlepiej by było, gdyby to właśnie Simon był z Luną. Jest dobrym chłopakiem, nieśmiałym, co dodaje mu wielkiego uroku, i widać, że szczerze kocha Lunę. Można to zauważyć w momencie, kiedy Matteo pocałował Lunę w 40 odcinku. Wtedy widać, że Simonowi lecą łzy. Jest mi go bardzo, ale to bardzo szkoda w tym momencie. Do Matteo jestem jakoś tak negatywnie nastawiona od momentu, kiedy założył się on z Gastonem. Przesadzili trochę, bo co jest niby takiego zabawnego w zakładaniu się o wyrwanie dziewczyny?
    Jestem nastawiona jak najbardziej do osoby Simona. Idealnie pasuje do Luny, choć po ich stylu i przeciwnych charakterach można wywnioskować, iż doskonale się oby dwoje dopełniają. Trzymam za nich kciuki. <33

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem Matteo jest taki arogancki ale dzięki Lunie on się zmieni i nie będzie taki jak teraz jest

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem Matteo, jak widzimy po zerwaniu z Ambar się zmienił (podkreślam moim zdaniem) np. pomógł jej w sprawie skradzionej "figurki?", czy zrezygnował z Openu, by ona mogła zaśpiewać z Simonem (wtedy nie wiadomo było czy Simon wyjedzie) Tak, czy tak wątpię czy związek Simon + Luna przetrwa, ponieważ jak wiemy w nowszych odcinkach pojawia się Daniela, która zaczyna komplikować ich "kontakty" a w "Avance episode 49" widzimy, że Daniela trzyma rękę Simona. I nie, nie jestem za Matteo ze względu na "buźke??" Moim zdaniem z pomocą Luny naprawdę, naprawdę się zmienił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Weźmy np. Violette, Leon/Matteo który był z Ludmiłą/Ambar, lecz później z nią zerwał i próbował zdobyć serce Violi. Thomas/Simon miły.. gra na gitarze..a i według serialu Ambar znajdzie sobie kogoś innego c:

      Usuń
    2. *Violi/Luny

      Usuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Matteo. Wszystko jest wskazane na Matteo. Może na początku Luna za bardzo go nie lubi, ale jet kilka nowych faktów i spostrzeżeń :
    1. Matteo to główny bohater serialu, Luna jest główną bohaterką. Czy to nie brzmi w stronę Lutteo?
    2. Na początku może Lutteo nie pasuje, ale później? Jak Luna patrzy na Matteo? Czemu się smuci gdy widzi Ambar z nim? No właśnie.
    3. ,,Siento". Z tego co mi wiadomo najprawdopodobniej Matteo zaśpiewa Lunie tą piosenkę, a ma ona przesłanie miłosne.
    4. Matteo zerwie z Ambar. Chyba wiecie o co chodzi.
    5. Matteo stara się jak może pomagać Lunie.
    6. W późniejszych odcinkach rozmawiają ze sobą i rozmawiają. Rzadko to była, ale jednak - flirtują ze sobą.
    7. Daniela i Simon. Daniela będzie nową osobą w serialu i będzie chciała zdobyć serce Simona. W 50 odcinku się nawet pocałowali. Sprawdźcie na YouTube, na DisneyChanelILA.
    8. Dzięki Matteo Luna nadal będzie mogła zostać w BA. Sprawdźcie odcinek 49/50 na kanale dominguezowa.

    Wszystko wskazuje na Lutteo. Kto jest ze mną?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) A w ogóle to ile Soy Luna ma odcinków?

      Usuń
    2. ,,Soy Luna" ma 2 sezony. 1 sezon jest podzielony na 2 rozdziały. 1 rozdział ma 40 odcinków, czyli mają być w sumie 160 odcinków. 2 sezon jest w produkcji i jest zapowiedziany na 2017r. Mnie jedno tylko dziwi. Jeżeli jest zapowiedziany na 2017r. to dlaczego na jednym wywiadzie Ruggero powiedział, że nie będę mieli wolnego do 2020r. Czyżby szykował się ogromny serial? Taką mam nadzieję.

      Usuń
  39. Matteo <3 Najlepszy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja jestem za Lutteo.Ponieważ od początku serialu widać że Luna jest zauroczona Matteo a Matteo Luną.co prawda Luna zaprzecza swoim uczuciom ale tak naprawdę oszukuje.To widać po jej oczach kiedy widzi Ambar i Matteo razem

    OdpowiedzUsuń
  41. jasne że matteo, na początku jest zarozumiały i arogancki, ale powyżej 40 odcinka zmieni się na znacznie lepszego i na początku jest wszystkim zal simona. ale w 2 sezonie na początku jest mi troche zal matteo. MAM NADZIEJE ŻE NA KONIEC BEDZIE Z LUNĄ!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. simon bo matteo zadziera nosa ja wolałabym simona

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie lubię Simona. Myśle że będzie z matteo bo w 51 odcinku matteo powie gastonowi że kocha lune. A pojawi się nowa dziewczyna Daniela która pocałuje Simona i Luna to zobaczy

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Simona ale moim zdaniem Matteo jest strasznie zakochany w lunie jak on na nią patrzy widać w jego oczach miłość do niej chodź przeciesz wiesz to król wiec by nie chciał takiej zwykłej dziewczyny jak luna ale jednak się zakochał Simon kocha Lunę bo to widać ale jednak całował się tez z inna moim zdaniem Matteo pasuje do luny jak oni się na siebie patrzą widać w ich oczach miłość Matteo ma dla niej nawet przezwisko (kelnereczko) widać ze ja Kocha nawet o ambar nie mówił ze ja kocha a o lunie tak

    OdpowiedzUsuń
  45. Chciałabym, żeby Matteo chodził z Luną. Na początku jest arogancki, a nawet trochę chamski, ale jak coraz bardziej poznaje Lunę to staje się lepszym człowiekiem. Mam też wrażenie, że Matteo tak się popisuje przed Luną, że to on taki pewny siebie, a tak naprawdę pewnie jest uczuciowy i wrażliwy. Słodko razem wyglądają, patrzą na siebie i widać, że są zakochani.
    Simon jest fajny, ale jednak sama mam słabość do facetów, którzy... Potrafią zaskoczyć.
    I tu nie chodzi o wygląd, bo dla mnie obaj są przystojni, tylko lubię ten charakter, tą arogancję, którą można przełamać i poznać wrażliwą i kochaną osobę. Mam wrażenie, że jest tak z Matteo.
    Ten zakład z Gastonem to aktualny? Nie zwracam uwagi na to, że coś wspominają o tym.
    Jeśli już będą ze sobą chodzić, to boję się o ich związek. Ambar będzie tworzyć różne intrygi, ale tak to byloby nudno, co nie?
    Może Luna nie pokazuje tego, że kocha Matteo, no ale "kto się czubi ten się lubi", więc jest szansa, że te ich śmieszne kłótnie przerodzą się w coś miłego.

    OdpowiedzUsuń
  46. Matteo! Gdyby simon tak kochał lunę to w 55 odcinku na openie nie pocałował Danieli 2 raz! A poza tym matteo napiszę dla luny piosenkę siento i 55 odcinku zaśpiewa ją dla niej, jestem ciekawa co Luna powie matteo��

    OdpowiedzUsuń
  47. Kocham Ruggero to mój ulubiony aktor jest boski slliczny i przystojny wiec tak czy siak wybieram Matteo

    OdpowiedzUsuń
  48. Moim zdaniem Mattteo powinien zdecydowanie być z luną! To prawda na początku był arogancki ale widać że Matteo zmienia się dzięki Lunie! Matteo na początku miał dziewczynę ale przed spotkaniem Luny a Simon miał Danielę długo długo po poznaniu Luny i ja myślę że Simon chodzi z Danielą Zeby wywołać zazdrość Luny. I jeszcze jedno każdy to już chyba zauważył że zawsze jak Luna i Matteo rozmawiają razem lub śmieją się ZAWSZE przerywa im zazdrosny Simon lub dziewczyny ze stylu i szyku! Matteo i Luna świetnie się uzupełniają! To ewidentnie widać że Luna uwielbia spędzać czas z Matteo a on zaś zawsze ją pociesza gdy ma doła! LUTTEO FOR EVER!<3

    OdpowiedzUsuń
  49. moim zdaniem matteo niby jest arogancki ale jednak jest lepszy od simona. od początku matteo zauroczył się w lunie . a jego zachowanie w stosunku do luny na początku nie było fer ale jednak chciał zwrócić na siebie uwagę .

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim zdaniem to Matteo. Był jednak arogancki, ale to przez związek z Ambar. Matteo w 53(chyba) odcinku zrywa z Ambar przez jej zachowanie. Więc widać, że się zmienił na lepsze. :) A Simono pewnie będzie z tą nową dziewczyną danielą :)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja wolałabym aby była z simonem

    OdpowiedzUsuń
  52. Matteo rzeczywiście był arogancki ale naprawde potem sie zmienił. Zdecydowanie jestem za tym aby Luna była z Matteo <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Matteo jest lepszy od Simona

    OdpowiedzUsuń
  54. Szczerze mówiąc to ja sama nie wiem którego z nich wolę, ponieważ oboje czują coś do Luny, ale w zupełnie różny sposób to u nich widać. Ale mogę się tylko domyślać, jak to się zakończy. Pamiętacie Leona, wielką miłość Violetty który na początku serialu był chłopakiem Ludmiły i w arogancki i zarozumiały sposób odnosił się do otoczenia? Wydaje mi się że dokładnie tutaj jest taka sama sytuacja z Matteo. Matteo pozna Lunę bliżej, zakocha się w niej i pod jej wpływem całkiem się odmieni. Będa pewnie kiedyś próbowali być razem, ale na przykład Simon będzie im stawał na drodze, bo Luna nie będzie chciała go ranić? Albo po prostu zakocha się w ich obydwu. Nie wiem czy zauważyliście to w Violetcie, ale to właśnie główna bohaterka zawsze była odpowiedzialna za rozstania, gdyż nigdy nie była pewna swoich uczuć, nie wiedziała, czego chce. Tutaj zapewne będzie podobnie i Luna również nie będzie pewna którego z nich naprawdę kocha. Sugerujac się tym co działo się w Violetcie i tym że sytuacje są tu bardzo podobne, sądzę że Luna będzie z Matteo a Simon albo da sobie spokój albo wyjedzie czyli może na przykład wrócić z powrotem tam skąd przyjechał, podobnie jak Thomas w 1 sezonie Violetty wrócił do rodzinnego kraju a Violetta pozostała z Leonem. Mogę się mylić ale tak mniej więcej przypuszczam. Ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wiem że Matteo już jest inny ale kiedy już naprawdę zakocha się po uszy na dobre będzie zupełnie innym człowiekiem a nie takim świeżo po przemianie.

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc to Ludmiła w Violetcie bardziej przypomniała mi psychopatkę niż złego człowieka bo zachowywała się jakby była w jakimś amoku jakby nie myślała racjnonalnie jakby była po prostu wariatką która powinna się znaleźć na oddziale zamkniętym a po Ambar widać że to po prostu zły człowiek

      Usuń
  55. Ja też tak myślę ale sytuacja z Leonem i Violettą była nieco inna. Oczywiście, wiem że postacie Luna i Matteo są wzorowane właśnie na nich, ale sytuacja była nieco inna. Chodzi o to że Violetta i Leon od samego początku ich znajomości świetnie się dogadywali, gdyż Leon bardziej starał się zaimponować Violetcie, oczarować ją sobą i niewątpliwie mu się to udało, bo ta szybko straciła dla niego głowę. Nie zapominajmy jednak że Leon na początku wcale nie był w niej zakochany, a jedynie próbował ją wykorzystać, by sprawić przykrość Thomasowi, który go denerwował. I tak się jakoś stało że Violetta nigdy nie dowiedziała się że Leon kiedyś nic do niej nie czuł, ponieważ uczucia które na początku udawał, stały się rzeczywistością po jakimś czasie, czyli po bliższym poznaniu jej, naprawdę stracił dla niej głowę. Z kolei sytuacja Luny i Matteo bardziej przypomina mi Violettę i Diego. Oczywiście wiem że nie może być to prawdą bo Matteo jest uosobieniem Leona, ale ja mam takie skojarzenia. Diego na początku był wobec Violetty wręcz zaborczy, bezczelny i nachalny, co sprawiło że Violetta zraziła się do niego, ale jemu absolutnie nie przeszkadzało swoje zachowanie i nadal robił to, na co miał ochotę, myśląć że swoją arogancją zdobędzie serce Violetty. Po pewnym jednak czasie zaczęła się przekonywać że wcale nie jest on taki zły, na jakiego wyglądał. Później okazało się jednak że jego intencje tak naprawdę nie były szczere, ale to pomińmy. Ale za to początkowe relacje były niejasne i sprzeczne, podobnie jak u Matteo i Luny.

    OdpowiedzUsuń
  56. To okropne, w 60 odcinku simon pocałuje lunę, a w 61 odcinku matteo zobaczy jak się przytulają iwróci do ambar,ale raczej nie będzie z nią długo, bo będzie jeszcze bardziej czuł że kocha lunę. ponoć na którymś openie matteo w końcu powie lunie, że siento jest dla niej. W którymś odcinku będą urodziny ambar i będzie dużo lutto����. Myślę że w końcu będą razem ��������!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja jestem za lutteo ale w 60 odcinku (wielcy fani na pewno już wiedzą) Simon pocałuję Lune ale Luna nic nie zrobiła by zapobiec pocałunek wręcz sama to zrobiła no i właśnie po tym zbliżeniu Luna i Simon zostaną parą ale w 64 odcinku Luna i Mateo będą coraz bliżsi ku sobie no i nie wiadomo czy Luna zerwie z Simonem czy może Ambar namiesza znów w głowie Matea i Luny A może ktoś nowy pojawi się w życiu Ambar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simon zerwie z Luną bo zobaczy Lune i Matteo i zerwie z nią bo czuje że Luna uważa tak czy siak go za przyjaciela a nie za chłopaka i po prostu zrezygnuje z Luny bo będzie myślał że Luna czuję coś do Matteo.
      W osiemdziesiątym odcinku czyli ostatnim pierwszego sezonu Luna już na 100% wie że zakochała się w Matteo i mu to powie, tak samo Matteo powie Lunie i się pocałują.
      Natomiast w drugim sezonie Lutteo zostanie parą. Będzie ich kłótnia, a Simon jako wielki przyjaciel Luny (chociaż w połowie sezonu drugiego odwróci się od Luny) będzie im pomagał się pogodzić.
      Simon będzie z Ambar bo 15 odcinku się pocałują. Simon wielce zakochany w Ambar odwróci się od Luny na polecenie swojej dziewczyny (Ambar). I od wtedy kiedy Simon się odwrócił od Luny to Sebastian (ten co się zakochał w Ambar) będzie wielkim przyjacielem Luny, będzie tak jak z Simonem czyli zakocha się w Lunie.

      Usuń
  58. Ekhem, po pierwsze - tekst napisany bez ładu i składu, po drugie - Lutteo
    to definitywnie lepsza para, ponieważ od samego początku można wyczuć "tą chemię" między Matteo a Luną.

    OdpowiedzUsuń
  59. Simon jest 100 razy lepszy od Matteo. Na miejscu Luny wybrałabym Simona.

    OdpowiedzUsuń
  60. Moim zdaniem Matteo bardziej pasuje do Luny

    OdpowiedzUsuń
  61. Na szczęście w 70 odcinku Luna zerwie z simonem i będzie coraz bliżej matteo��! W którymś odcinku 70-75 będą urodziny ambar i będzie dużo lutto.

    OdpowiedzUsuń
  62. SIMON SIMON LUNA ZEPSUŁA ZWIĄZEK MATEO Z AMBAR WE WSZYSTKO SIĘ MIESZA WREDOTA ONA DLA NIEGO JEST MOŁA I MŁOTSZA O 6 LAT q!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. W REALU MATEO KOCHA VALENTINE CZYLI AMBAR

    OdpowiedzUsuń
  64. Matteo na YouTube było w odc 75 open music,że trzymają się za ręce gdyby nie byli razem to luna by nie pozwoliła złapać się za rękę

    OdpowiedzUsuń
  65. mam nadzieje rze luna i matteo bendom razem

    OdpowiedzUsuń
  66. Nienawidze soy luny

    OdpowiedzUsuń
  67. Nienawidze soy luny jest ten serial identyczny jak violetta

    OdpowiedzUsuń
  68. Matteo !!!! Matteo jest super a poza tym utarł by trochę nosa Ambar ( ona myśli że jest Najleprze i wogule ) a Simon pasuje na kumpla nie chłopaka .

    OdpowiedzUsuń
  69. Według mnie Matteo oglądałam 80 odcinek to Matteo całował się z Luną. A poza tym Simon jest SPK ale ma kilka wad: Nie umie wyznać uczuć, nie wie o co chodzi a potem robią się z tego konflikty tak jak w 32 odcinku myślał że Luna i Matteo filtrują a tak naprawdę to ćwiczyli scenę Romea i Julii a potem powiedział że zapomniał co ma powiedzieć,cały czas uważa że Luna coś przed nim ukrywa a on nie powinien się w to wtrącać, sam uważał że Luna źle zrobiła całując się z Matteo w 40 odcinku chociaż ona tego nie chciała a potem sam pocałował się z Danielą i nawet nie odsunął twarzy od jej ust tylko ją odrazy pocałował! A Matteo uratował Lunę, Pomógł jej na treningu,grał z nią scenę Romea i Julii, Występował z Luną itd. Jestem za Lutteo! Lumòn nie w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Przypominam ze Luna powiedziała w 80 odc ze odległość nic nie zmieni co do mateo czuje no i był pocałunek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna i Matteo beda razem bo to widać że sie kochają moim zdaniem simona w tym serialu nie powinno byc bo za każdym razem jak mateo i Luna som blisko siebie to om zamiast pójść to specjalnie woła lune a sam mowił ze on nie bedzke niom kierowal a kieruje to jest decyzja luny z kim bedzie ! Ale ja wiem ze bedzie z Mateoo ( a po za tym Luna była z simonem juz w 1 sezonie tera kolej na mateoo i lune czyli inaczej lutteo i jeszcze dodam ze luna zerwała z simonem ponieważ on przysli akurat jak byl mateoo no i słyszal jak luna mowi ze sa razem no luna zobaczyla ze Mateoo sie na niom paczy i nie chciałs isc z simonem ale zawołał ją no i poszła zerwała z nim dl Mateoo zeby dac mu szanse w 2 sezonie) a i byl jeden blog ze okazało sie ze luna to przyjaciółka Mateoo od zawsze ale oni o tym zapomnieli no i przyjechał simon no i powiedział Lunie ze jest szarom myszkom bez niego i nic nie osiągnir no i luna sie popłakała przez simona no i podjechała do Mateo i mówi :Mateoo chodzmy z tąd Mateoo powiedział dobrzr skarbie i pocałował ja w czoło a simon co Luna to jest twoj chłopak a luna tak masz jakiś problem z tym ? Dalej nie pamiętam no ale mam nadzieje ze zrezegnujecie ze simona to jest zły człowiek ! No i okazuje soe Ze luna to nie jest luna Valente niko i ktos tam nie pamietam i z pomocą moniki i miguela no sie okazało ze To jest Luna bensons

      Usuń
    2. Luna i Matteo beda razem bo to widać że sie kochają moim zdaniem simona w tym serialu nie powinno byc bo za każdym razem jak mateo i Luna som blisko siebie to om zamiast pójść to specjalnie woła lune a sam mowił ze on nie bedzke niom kierowal a kieruje to jest decyzja luny z kim bedzie ! Ale ja wiem ze bedzie z Mateoo ( a po za tym Luna była z simonem juz w 1 sezonie tera kolej na mateoo i lune czyli inaczej lutteo i jeszcze dodam ze luna zerwała z simonem ponieważ on przysli akurat jak byl mateoo no i słyszal jak luna mowi ze sa razem no luna zobaczyla ze Mateoo sie na niom paczy i nie chciałs isc z simonem ale zawołał ją no i poszła zerwała z nim dl Mateoo zeby dac mu szanse w 2 sezonie) a i byl jeden blog ze okazało sie ze luna to przyjaciółka Mateoo od zawsze ale oni o tym zapomnieli no i przyjechał simon no i powiedział Lunie ze jest szarom myszkom bez niego i nic nie osiągnir no i luna sie popłakała przez simona no i podjechała do Mateo i mówi :Mateoo chodzmy z tąd Mateoo powiedział dobrzr skarbie i pocałował ja w czoło a simon co Luna to jest twoj chłopak a luna tak masz jakiś problem z tym ? Dalej nie pamiętam no ale mam nadzieje ze zrezegnujecie ze simona to jest zły człowiek ! No i okazuje soe Ze luna to nie jest luna Valente niko i ktos tam nie pamietam i z pomocą moniki i miguela no sie okazało ze To jest Luna bensons

      Usuń
  71. ja bym wybrała Mateoo dlatego bo simon nie pokazał lunie tak jakby ze ja kocha a mateoo już to dawno zrobił bo w końcu w 80 odcinku luna mówi ze kocha mateoo a on po skończonym tańcu z nią całuje ja i to dla mnie jest prawdziwa miłość . a i jak coś sorcia za błędy :*

    OdpowiedzUsuń
  72. zdecydowanie Matteo

    OdpowiedzUsuń
  73. No i już wiemy. (w miare). Simon i Ambar mają się pocałować podczas Open Music, i jak wiemy Simon pomógł trochę parze Lutteo np. powiedział Matteo, że Luna go kocha, albo jak powiedział Lunie, że ma pogadać z Matteo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z tym i z innymi kture mają dobre wypowiedzi o mateo.

      Usuń
  74. zdecydowanie Mateo przeciez Simon niby zakochał sie w lunie a był z Danielą.

    OdpowiedzUsuń
  75. widać że simon się stara o lune ale mateo jednak się bardziej stara.

    OdpowiedzUsuń
  76. ja wole na pewno Mateo nawed w jednym odcinku sam powiedział lunie że mogą być parą

    OdpowiedzUsuń
  77. Troche popatrzyłam na zdięcia kiedy w internecie wpisałam soy luna luteo to wtedy okazało się że w realu luna raczej jest z mateo więc w serialu też tak może być.

    OdpowiedzUsuń
  78. PS! właśnie patrzyłam na zdięcia mateo i na więkrzości jest z luną więz na sto procent są parą w realu a w serialu jak się potoczy nie wiadomo?

    OdpowiedzUsuń
  79. W realu niestety nie są razem bo ruggero (matteo) chodzi z candelarią molfese

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. simon w 53 odcinku był zły na lune bo zgubila jego jedyną kopie z piosenką ale to daniela zabrała ten klucz USB a mateo wtedy wspierał lune awjęc on powinien być jej CHŁOPAKIEM !!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  80. w 53 odcinku simon był zły na lune bo zgubiła jego jedyną kopie z piosenką ale tak naprawde daniela zabrała klucz USB a wtedy mateo wspierał lune a więc on powinien być jej CHŁOPAKIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. powiem jednym słowem że chłopakiem luny powinien być MATEOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. nati+luteo=! łoł !19 listopada 2016 22:26

    jestem za luteo mateo i luna bardziej pasują do siebie niż luna i simon

    OdpowiedzUsuń
  83. mateo pasuje do luny bo zawsze kiedy luna jest smutna to on jest przy niej.

    OdpowiedzUsuń
  84. Jak na razie jestem za tym by nie była z Mateo.
    Uwielbiam Simona i to chyba moja ulubiona postać w serialu i według mnie zasługuje na kogoś lepszego niż Luna ,a jeżeli ona nie umie go docenić do niech do mu wrócić do Meksyku i być szczęśliwym.
    Według mnie dziewczyna nie może przyjaźnić się z chłopakiem ,który chcę z nią być i ją kocha.
    Nie jest fajnie widzieć jak twoja przyjaciółka ,którą kochasz jest z innym chłopakiem ,a ty jesteś załamany ,że to nie ciebie kocha.
    To jest niezdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  85. nati+luteo=! łoł !27 listopada 2016 09:37

    w 2 sezonie na open music będzie pierwszy pocałunek ambar i simona (simbar) i również w 2 sezonie będzie dużo luteo bo mateo poprosi lune żeby została jego dziewczyną bo w 80odcinku luna powie mateo że go kocha!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. nati+luteo=! łoł !27 listopada 2016 09:41

    PS! kiedy zacznie się czas ambar i simona wtedy wruci Daniela i będzie się działo

    OdpowiedzUsuń
  87. nati+luteo=! łoł !27 listopada 2016 18:28

    w 2 sezonie będzie naprawde dużo niespodziewanych scen jak już przettem pisałam na open music będzie pierwszy pocałunek ambar i simona ale niewiem jeszcze jak to się stało że akurat ta scena wydarzyła się na open przecież niezrobili by tego w grupie przyjaciół czyli musieli to zrobić jako duet a ambar bez powodu nie chciała by wystąpić z simonem i już od tak go całować ale po tym pocałunku ambar dzięki simonowi stanie się lepszą ososbą chociaż to trudne do przyjeca a w sprawie luteo podobno pojawi się jakiś chłopak ktury będzie prubował rozdzielić pare luteo.

    OdpowiedzUsuń
  88. nati+luteo=! łoł !3 grudnia 2016 14:07

    w sprawie drugiego sezonu pojawi się dużo postaci z Violetty na przykład Jorge Blanco,Candelaria Molfese w roli Ady ktura będzie się wtrącała w relacje luteo i bedzie przyjaciułkom ambar a simon i luna nie będom przyjaciułmi ale to jest nie potwierdzone w drugim sezonie będzie dduzo pocałunków luteo a zwła szcza w drugim sezonie będzie większa część luteo chociaż pojawi sie tam tez kłutnia luteo w 2 sezonie bedzie równiezż bal kostiumowy na kturym będzie dużo luteo,simmbar , gastona i niny gastiny w 2 sezonie pojawi sie stanisław dialobos.

    OdpowiedzUsuń
  89. nati+luteo=! łoł !3 grudnia 2016 14:10

    sorka za błędy.

    OdpowiedzUsuń
  90. Zdecydowanie Matteo zobadczcie sb spoilery i tam bedzie z matteo

    OdpowiedzUsuń
  91. Bym wybrała Matteo i Luna też tak powinna zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 80 (ostatnim odcinku 1 sezonu) luna powie mateo ze go bardzo kocha ale wczesniej w 61 bendzie z simonem i to on z nia zerwie bo chce by byla szczesliwa a w 80 mateo mowi ze wyjezdza i nie wie czy wruci po konkursie wrotkarskim luna spieszac sie na koncert rolerbendu gubi wisiorek ktory podnosi matteo i potem go jej oddaje i odc konczy sie na ich pocalunku

      Usuń
  92. Jestem za Matteo może i jest arogancki i zadufany w sobie ale potem się zmienia, i nawet jak taki jest to po kryjomu pomaga Lunicie, często nawet nie chce by ta się o tym dowiedziała, jak dla mnie bezinteresowne gesty są ważniejsze niż takie, że chłopak oczekuje, że skoro coś zrobił to panna jego, a u Simona nie pasowało mi to że niby cały czas kocha Lune a kręcił z Danielą przy czym będąc z tą panną w relacji nie wierzył Lunie, jakby dalej ją kochał i była taka ważna to by ją wysłuchał, a nie od razu stwierdzał, że nie chce wysłuchiwać jej wersji i że to Daniela jest tą pokrzywdzoną przez Lune ;/ Zresztą związek Matteo i Amber był od początku jakiś taki na pokaz, że po prostu była to najpopularniejsza dziewczyna, a nie że on był w niej zakochany, widać to nawet w pierwszym odcinku jak ją traktuje.

    OdpowiedzUsuń
  93. kochany mateo a jakiego chłopaka ma luna

    OdpowiedzUsuń
  94. Niestety na początku drugiego sezonu wszystko sie pokomplikuję, bo ojciec matteo chce by on studiował na Oxfordzie o on nie będzie mógł być z luna i nie będzie chcial powiedzieć jej prawdy a gdy się już odważy to luna mu przerwie i powie ze dlatego ze ma inna dziewczyna i on powie ze tak i poprosi taką fernande żeby udawała jego dziewczyna okropne prawda? Aluna zacznie coś kręcić z viallobosem . Ale mam nadzieję że wszystko się ułoży. W ogóle p Sharon dowie się ze luna to sol i oszuka ze ambar to sol. Troche mi żal ambar bo myśli ze jest sol i tam jest taki Alfredo i to jest dziadek sol i ona myśli że to jest jej dziadek ze ma rodzinę ,a jak się dowie ze luna to sol ,no troche to przykre. Jam&Roller sie spali bo ambar go podpaliła i go zamkną no i to tyle w ogóle wszystko jest potwierdzone, bo oglądam po hiszpańsku 2 sezon.😃😊

    OdpowiedzUsuń
  95. Matteo jest przystojniejszy niż Simon to wybrałabym Matteo

    OdpowiedzUsuń
  96. Matteo jest zakochany w Lunie od pierwszego wejrzenia ale Simon też czuje coś do Luny. Ja osobiście lubię Matteo i Simona ale wybrała bym Simona. Simon i Luna pasują do siebie. Simon jest zazdrosny o Lunę ale Matteo nie daje za wygraną. Na YouTube jest 80 odcinek w którym na samym końcu odcinka Luna mówi Matteo że go kocha i całują się. Podaję adres jaki można wpisać aby ten odcinek wyskoczył:Soy luna odc 80 OSTATNI (dużymi literami).Jak dla mnie to lato 2017 to lato SOY LUNA! POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  97. Felicityfornow13 maja 2019 15:19

    Matteo forever. Nikt inny. Jeśli jesteś naprawdę zakochana nie masz wątpliwości czy to przyjaźń.
    #matteo the best

    OdpowiedzUsuń
  98. Felicityfornow13 maja 2019 15:21

    Matteo forever. Nikt inny. Jeśli jesteś naprawdę zakochana nie masz wątpliwości czy to przyjaźń.
    #matteo the best

    OdpowiedzUsuń
  99. Felicityfornow13 maja 2019 15:23

    Miłość może mieć miejsce nawet gdy tej osoby nie lubimy. Miłość bardzo trudno wygonić.
    #miłość to brak wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładne teksty prawie tak ładne jak matteo

      Usuń
  100. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )




































    Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )




































    OdpowiedzUsuń