poniedziałek, 21 marca 2016

[RECENZJA] Wrotki - Jak to z nimi jest?

Dwa dni temu razem z moimi bliskimi pojechaliśmy na rodzinny wypad do centrum handlowego. Kompletnie nie planowałam kupować wrotek. Miałam je dostać dopiero za miesiąc, na urodziny. Jednak nie będę ukrywać, że gdy je zobaczyłam nie mogłam się powstrzymać. Kiedy je przymierzyłam od razu wiedziałam, że muszę je mieć. Zainteresowanych zapraszam do recenzji.

Na wrotkach miałam już okazję pojeździć i powiem wam szczerze, że jeśli ktoś całe życie jeździł na rolkach i nigdy nie miał styczności z wrotkami to dość dziwne uczucie. Stoi się prosto i nie przewraca co na rolkach było na początku codziennością. Jako, że z hamulców jeszcze korzystać nie umiem to wygląda to dość komicznie, gdy próbuję się zatrzymać.
Wrotki są biało - różowo - fioletowe z małymi wzorkami po zewnętrznej stronie. Były to pierwsze wrotki, które zdjęłam z półki. Pasowały idealnie. Dobry rozmiar. Kolorystyka. No po prostu ideał. 
To były chyba najszybsze zakupy w moim życiu. Zaraz po powrocie do domu założyłam je i trochę sobie pojeździłam. Na początku się trochę kiwałam, ale o dziwo 'gleby' nie było.


Sklep:  Direct Sport
Marka:  No Fear - Retro Quad Skates
Cena:  207zł
Ocena:  10/10

Podobają wam się wrotki? Zamierzacie kupić swoje?

4 komentarze:

  1. Ładne wrotki :) Ile masz lat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam rolki i na razie muszę się nauczyć dobrze na nich jeździć. W przyszłym roku kupię wrotki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na rolkach jeżdżę (skromność) MEGA widowiskowo, ale na wrotach, które miałam jeden raz na nogach zryłam nowe spodnie i kolano :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi dzisiaj powinna przyjść paczka z wrotkami, nie mogę się doczekać, aż je zobacze
    :) mam nadzieję, że szybko nauczę się na nich jeździć.

    OdpowiedzUsuń