niedziela, 3 czerwca 2018

[Bądź jak...] Stylizacje Delfi

Witajcie w kolejnym poście z gatunku "Bądź jak...". Trochę musieliście poczekać, ale myślę, że było warto. Do tej pory stworzyliśmy stylizacje godne Luny - [NACIŚNIJ], Yim i Yam - [NACIŚNIJ], Ambar - [NACIŚNIJ] i Niny - [NACIŚNIJ]. Dziś omówimy osobę, o której były już mowa w tym tygodniu. Wiecie kogo mam na myśli? W takim razie zaczynajmy!



STYLIZACJA PIERWSZA


Do tej stylizacji wybrałam:

OCZYWIŚCIE BEZPIECZEŃSTWO PONAD WSZYSTKO, DLATEGO PAMIĘTAJCIE O:




STYLIZACJA DRUGA


Do tej stylizacji wybrałam:


STYLIZACJA TRZECIA


Do tej stylizacji wybrałam:




To wszystko na dzisiaj. O kim chcielibyście następny post? Eva i Ada, Jazmin, Emilia...?

23 komentarze:

  1. Emilia ^^ Uwielbiam jej styl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie ma postow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie znowu blog się zawiesi na kolejne miesiące...

      Usuń
  3. Kiedy nowy post, to jest jeden z lepszych blogów.
    Kocham ten blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Tłumaczenie zapowiedzi nowych odcinków Soy Luny: https://www.youtube.com/watch?v=UnVcZRTRQnc

    OdpowiedzUsuń
  5. kiss you… Jeśli to przeczytałeś ktoś za 30min. napisze do ciebie właśnie te słowa jeśli nie wkleisz tego do 10 komentarz w ciągu 10 min. zostaniesz wiecznie sam. Naprawdę to działa Ola Kamińska nie zrobiła tego w wieku 10 lat i ma teraz 23lata i jest cały czas sama a Julia Małecka wkleiła to do 10 komentarzy i teraz jest już po ślub

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na blog o nowym serialu BIA
    http://biapolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mhm, nie ma to jak znowu zawiesić bloga na nie wiadomo ile. Zaglądam tu kiedy tylko mogę, ale tracę nadzieję. Uwielbiam tego bloga. Głównie z nim zaczęła się moja historia z Soy Luną. Widocznie coś poszło źle. Więc ja tutaj chyba już wchodzić nie będę, 8 miesięcy bez niczego to i kolejny rok pewnie tak będzie. Aż usuniecie bloga na zawsze, i nikt nie będzie mógł się pocieszyć starymi plotkami z SL na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. super, 26 miesiecy bez bloga, jestescie ekstra profesjonalni, serio

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprawdź konto bankowe bank spółdzielczy na konto bankowe przez internet z zagranicy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie ile osób wchodzi na ten blog. Mnie to bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wszystkich blogach są damskie stylizacje, a to mężczyźni mają największy problem z wyborem np. tutaj http://laumast.pl/koszule-meskie

    OdpowiedzUsuń
  12. Kilka dni temu dowiedziałem się o 514 455 736 . Kto chce uzyskać bardzo duże odszykowanie to warto skorzystać z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog. Jestem ciekawy ile osób będzie na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. kochalxm tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Super propozycje, ale ja bym dodała jeszcze jakąś biżuterię. W drugiej stylizacji jakieś naszyjniki świetnie by się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tego co widzę to dużo osób tutaj wchodzi. To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kumpel powiedział mi o tym blogu . Pewnie dużo osób wejdzie na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pewnie mojemu kumplowi powiem o tym blogu . Warto tu wejść.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny blog. Pewnie bardzo dużo osób tutaj wejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie wiele osób tutaj wejdzie. Bardzo się opłaca.

    OdpowiedzUsuń