piątek, 20 kwietnia 2018

[Bądz jak...] Stylizacje Ambar

Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z postem z serii "Bądź jak..". Postanowiłam, że będzie to stała seria na naszym blogu i post z tej kategorii będzie się pojawiał co dwa tygodnie,przemiennie z "Lekcjami języka hiszpańskiego". Do tej pory omówiliśmy już  stylizacje Luny- [LINK] oraz stylizacje Jim i Yam- [LINK]. W dzisiejszej notce zajmiemy się postacią Ambar. Ambar jak już wiemy, jest "Królową wrotkowiska" i najmodniej ubraną dziewczyną w Rollerze, dlatego jest to nie lada wyzwanie ubrać się jak ona. Postanowiłam, że ja mimo wszystko podejmę się tego wyzwania i zaproponuję Wam kilka stylizacji przybliżonych do jej postaci. Zapraszam do posta...


STYLIZACJA PIERWSZA

                         


Do tej stylizacji wybrałam: 

STYLIZACJA DRUGA



Do tej stylizacji wybrałam:


STYLIZACJA TRZECIA



Do tej stylizacji wybrałam:

Mam nadzieję, że w tym poście znalazłyście coś dla siebie. Niektóre rzeczy, które tu umieściłam mocno odbiegają od oryginału, ale niestety nie da się znaleźć takich samych rzeczy. Przeszukałam cały internet i wybrałam te najbardziej podobne.

Chcecie, żeby ta seria była kontynuowana? Jakiego kolejnego bohatera mam "ubrać"?

5 komentarzy: