środa, 9 sierpnia 2017

[Bądź jak...] Stylizacje Jim i Yam

Po długim czasie oczekiwania wracamy do serii Bądź jak... Tym razem pod lupę weźmiemy 2 dziewczyny, w serialu są przyjaciółkami i zachowują się jak papużki nierozłączki. Na pewno już wiecie o kogo chodzi, tak to właśnie Jim i Yam są dzisiejszymi bohaterkami. Jeżeli któraś z dziewczyn jest dla Ciebie modowym autorytetem to ten post jest właśnie dla Ciebie. Zapraszam...
STYLIZACJA PIERWSZA- Jim
Do tej stylizacji znalazłam:



STYLIZACJA DRUGA- Jim
Do tej stylizacji wybrałam:



STYLIZACJA PIERWSZA- Yam
Do tej stylizacji wybrałam:


Pamiętajcie bezpieczeństwo najważniejsze, dlatego jeżeli wybieracie się na wrotki nie zapomnijcie wziąć ze sobą:
  • Kasku
  • Ochraniaczy
Wszystko to możecie kupić w SkatePro

STYLIZACJA DRUGA- Yam
Do tej stylizacji wybrałam:
STYLIZACJA Jim i Yam
Yam
Do tej stylizacji wybrałam:
Jim
Do tej stylizacji wybrałam:
Mam nadzieję, że w tym poście znalazłyście coś dla siebie. Niektóre rzeczy, które tu umieściłam niestety mocno odbiegają od oryginału, ale niestety nie da się znaleźć takich samych rzeczy. Przeszukałam cały internet i wybrałam te najbardziej podobne.

Jak Wam się podoba post? Chcielibyście kolejny z tej serii? Jeżeli tak to jaką bohaterką mam się zająć?

2 komentarze:

  1. Fajny post, ubrania są podobne do tych, które noszą bohaterki. Może w następnym poście stylizacje Ambar?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajmij się Ámbar i Delfin

    OdpowiedzUsuń