niedziela, 13 sierpnia 2017

[Akcja] Soy Luna Live w Polsce

Jestem pewna, że Wy tak samo jak ja chcielibyście, żeby tytuł tego posta nie był tylko zachęceniem do przeczytania go dalej,ale okazał się prawdą. Dlatego nasz blog razem z blogiem Ruggero Pasquarelli Polska i innymi organizacjami o Soy Lunie  postanowił przeprowadzić akcje, której skutkiem (miejmy nadzieję) będzie sprowadzenie obsady do Polski albo przynajmniej dojściem do odpowiednich organów, które mogą coś zdziałać w tej sprawie. Oczywiście nie uda nam się to bez naszych kochanych czytelników, ale o tym po rozwinięciu. Zapraszam...

[Aktualizacja 1] W ostateczności zamiast filmu może być zdjęcie. Wystarczy, że na kartce napiszecie We want Soy Luna in Poland zachowując przy tym akcent Polski.
[Aktualizacja 2] Chciałabym bardzo serdecznie podziękować wszystkim, którzy wysłali swoje prace. Naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem ich ilości, jeszcze raz bardzo wszystkim dziękuję. Na dniach pojawi się filmik, którym będziemy spamować do Disneya i Live Nation. Mam nadzieję, że nie osiądziecie na laurach i jeszcze bardziej zmobilizujemy się do osiągnięcia celu. 
Pokażmy naszą siłę!
[Aktualizacja 3] Filmik, którym będziemy spamować jest już gotowy. Kiedy, gdzie i jak spamować znajdziecie na dole po rozwinięciu.

Jeżeli to rozwinąłeś to znaczy, że jesteś ciekawy tego jaka rola należy do Ciebie, więc już tłumaczę. Cała akcja polega na zrobieniu jednego filmiku złożonego z Waszych filmików. Na filmiku nie musi być Waszej twarzy wystarczy, że powiecie We want Soy Luna in Poland, jeżeli chodzi o tło to fajnie by było gdyby miał on akcent Polski i miał element Soy Luny. Filmiki wysyłamy na adres:
soy.luna@o2.pl
do 31.07
Oczywiście teraz pytanie brzmi co dalej. Dalej zamierzamy spamować złożonym filmkiem do Disneya, Live Nation i gdzie tylko się da. Chcielibyśmy też, żeby czasami pojawiał się spam na Twitterze z hashtagiem #WeWantSoyLunaInPoland, ale o tym kiedy i jak poinformujemy Was jak będziemy mieli filmik.

 Najważniejszymi gwiazdami jesteście wy, żeby ta akcja się udała potrzebujemy masy, ale to MASY filmików. Dlatego proście siostrę, mamę, tatę, kuzynkę, ciocię i kogo tylko chcecie. Robimy to dla całej Polski, wszystkich fanów Soy Luny, dlatego mamy nadzieję, że się zaangażujecie.

[Aktualizacja 3]

No to sytuacja wygląda tak, że w środę (tj. 16.08)  robimy spam na Twitterze hashtagiem #WeWantSoyLunaLiveInPoland wstawiając link do filmiku  (LINK) i oznaczając:
Jorge Nisco- @jorgenisco_ok  

Martín Saban@martinsaban72

Spam potrwa cały dzień.
Kolejna sprawa to wysyłanie na Facebooku filmiku do Disneya i Live Nation. Podaje linki, gdyby ktoś nie mógł znaleźć:


Wierzę, że i tym razem pokażecie swoją siłę i w środę nie zostawicie nas samych. Nasz cel to zauważenie naszego kraju przez Jorge i Martína. Potrzebujemy właśnie Ciebie, że spełnić marzenia tysiąca osób. 

LICZYMY NA WAS, DO DZIEŁA!!!

28 komentarzy:

  1. Czy ktos ma pomysl po jakich stawkach będą bilety?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile w ogóle koncerty będą w Polsce to wydaje mi się, że ceny będą bardzo podobne jak na Violettę

      Usuń
    2. Karol a pszyjdziesz do mojego domu ana jara valentina zener ile kosztuje bilet i gdzie się odbędzie kocham soy lune live wow aaa kiedu będzie bo niewiem błagam powiec korol sevilla jest super jak i reszta serialu soy luna kied soy luna 2 tesz będę tam grała ale dopiero w soy luna 3 bo jestem siostrą karol sevilli pa

      Usuń
    3. Karol Sevilla ma tylko brata dla twojej wiadomości. :)

      Usuń
  2. A czy musi być to koniecznie filmik, czy może być zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie bo w końcu trzeba powiedzieć "We want Soy Luna im Poland" :)

      Usuń
    2. Ok, dzięki za odp

      Usuń
    3. UWAGA! W ostateczności może być zdjęcie :)

      Usuń
  3. Oby nie przyjechali! Kocham SOY LUNE i znając życie to mama nie pozwoli mi jechać na ich koncert, bo bilety za drogie... a ja będę cały czas przeżywać to, że są w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chciałabym aby przyjechali aby zobaczyli jacy wspaniali są polscy fani. Pewnie też nie pojadę bo za daleko itp. Ale cieszyłabym się gdyby przyjechali i aby wracali tutaj częściej. Na koncercie Violetty tez nie bylam na żadnym ale tez cieszyłam się że są u nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można umieścić link do posta na mediach społecznościowych? W końcu im nas więcej tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Aby przyjechali :) Musimy tym spamić :) I jeszcze jedno,ile by kosztował bilet?potrzebuje tego,i jakie miejsce jest bliżej sceny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie znam odpowiedzi na Twoje pytania bo na razie nie wiemy czy w ogóle będzie koncert.

      Usuń
  7. Mam nadzieje,że się nie uda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie odwrotnie. Marzeniem wielu osób jest zbaczyć swoich idolów na żywo i właśnie do tego próbujemy dążyć do spełnia tych marzeń.

      Usuń
    2. Przepraszam ale dlaczego nie chcesz żeby się udało?

      Usuń
    3. Przepraszam ale dlaczego nie chcesz żeby się udało?

      Usuń
    4. Bo nie cierpię tego serialu...Jak widzę tą Lunę to rzygać mi się chce..
      Jedynie co mi się podoba w tym durnym serialu to.. Ambar.
      Wole ją niż innych. Z początku też Matteo ale jak zaczął się uganiać za Luntką przestałam go lubieć. Obiecałam sobie że nigdy nie pokocham tak bardzo innego serialu Violetta i tak jest...

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. A jej głos (luny) ochyda
    Ambar ma lepszy. Ale nikt nie pobije głosu Violi (Tinki)
    A co do ubioru (lunitki )Ugh szkoda gadać ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż każdy ma swoje zdanie😃

      Usuń
    2. No cóż każdy ma swoje zdanie😃

      Usuń
    3. Ale chodzi ci o głos Karol Sevilla czy Kasi Sawczuk? Jeśli chodzi o głos Violi to głos samej Tini mnie się podoba, ale polski dubbing sprawia, że chce mi się płakać ze śmiechu.

      Usuń
  9. Mega wow wow a kiedy

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!!!!! Będzie koncert SOY LUNY!!! OMG!! Uwielbiam ją!!!.❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń