sobota, 26 marca 2016

Opracowanie piosenki "Alas"

Pod koniec grudnia kanał DisneyChannelLA na Youtube opublikował filmik z pierwszą piosenką promującą serial "Soy Luna" w wykonie Karol i Ruggero, a w niedalekiej przyszłości - od 15 stycznia mamy okazję podziwiać pełną wersję "Alas". W rozwinięciu posta znajduje się opracowanie piosenki w wersji hiszpańskiej i polskiej, a także objaśnienie jej. Serdecznie zapraszam!

 


TEKST HISZPAŃSKI


Estoy cerca de
Alcanzar Mi Cielo
Desafiando La Gravedad
Nada puede detener
Este Sueno Que Es Tan Real...

Se Que No Existe
El Miedo Oh...
Si no dejo de intentar
La Emocion Que Me Mueve
Es La Fuerza De Un Huracan

Esto Que Hay En Mi Interior
Es Magico
Porque todo
Puede Suceder
Y si caigo, vuelvo
voy, yo voy, y vuelvo y voy y si no hay Vuelta atras...

Hay que Arriesgarlo Todo
Bajo Mis Pies
No Hay Gravedad
Solo Hay Alas
Nunca Hay Que Dudar
No Esta Prohibido Nada!
Cuando Un Sueno Es Real
Solo Hay Alas

Yo No Espero
Mas De Lo Que Siento
Es Un Reto Para Enfrentar
Algo Quiere Despertar
Mi Destino Es Tan Real

Se Que No Existe
El Miedo Ouh...
Si no dejo de avanzar
La Emocion Que Me Mueve
Es La Fuerza De Un Huracan

Esto Que Hay En Mi Interior
Es Magico
Porque todo
Puede Suceder
Y si caigo, vuelvo
voy, yo voy, y vuelvo y voy y si no hay Vuelta atras...

Hay que Arriesgarlo Todo
Bajo Mis Pies
No Hay Gravedad
Solo Hay Alas
Nunca Hay Que Dudar
No Esta Prohibido Nada!
Cuando Un Sueno Es Real
Solo Hay Alas

Es Real...
Solo Hay Alas
Con Un Puente
En Mi Interior Oh...
Deslizandome Lejos...

Es Real
Solo Hay Alas
En Mi Mundo
Libertad deslizandome lejos...

Cada vez mas lejos!...
y si no hay Vuelta atras...
Hay que Arriesgarlo Todo
Bajo Mis Pies
No Hay Gravedad
Solo Hay Alas
Nunca Hay Que Dudar
No Esta Prohibido Nada!
Cuando Un Sueno Es Real

TŁUMACZENIE POLSKIE 

Jestem w pobliżu
 Docieram do Nieba
 Nic mnie nie powstrzyma
 Wiem, że to marzenie realne jest ...

 Nie istnieje
 Strach och...
 Jeśli będę próbować
 Emocje, które mnie poruszają
 To siła huraganu jest!

 To jest we mnie
 Jest to magia
 Dla wszystkich
 Może istnieć dla wszystkich ,
 Jeśli upadnę, wrócę
 Idę, idę dalej, przychodzę i odchodzę

 I nie, czuję już odwrotu ...
 Musisz zaryzykować wszystko
 Pod stopami nie ma grawitacji

 Nie ulega wątpliwości,
 Nic nie jest zabronione!
 Kiedy Sen Czy Real
 Otacza nas!

 Nie pragnę
 Więcej niż żałować
 Jest to wyzwanie me
 Chcesz coś nowego
 Mój cel podróży to real

 Nie istnieje
 Strach och...
 Jeśli będę próbować
 Emocje, które mnie poruszają
 To siła huraganu jest!

 To jest we mnie
 Ta magia
 Dla wszystkich
 Może istnieć dla wszystkich ,
 Jeśli upadnę, wrócę
 Idę, idę dalej, przychodzę i odchodzę

 I nie, czuję już odwrotu ...
 Musisz zaryzykować wszystko
 Pod stopami nie ma grawitacji

 Nie ulega wątpliwości,
 Nic nie jest zabronione!
 Kiedy Sen Czy Real
 Otacza nas!

 To Real ...
 Zaledwie otacza nas
 Och ... Moje wnętrze
 Wymyka się ...

 To Majątek
 Są to tylko skrzydła
 W moim świecie
 Wolność wymyka się ...

 Coraz bardziej! ...
 i nie, jeśli nie ma odwrotu ...
 Musisz zaryzykować wszystko
 Pod stopami nie ma grawitacji
 Zaledwie nic

 Nie ulega wątpliwości,
 Nic nie jest zabronione!
 Kiedy Sen Czy Real
 Otacza nas!

(UWAGA: Jest to polska interpretacja tekstu, aby był on spójny i logiczny. Przy dokładnym tłumaczeniu brzmiałby on niezrozumiale, dlatego postanowiłem go przeanalizować i zinterpretować na własny sposób). TEKST PRZETŁUMACZONY SPECJALNIE NA POTRZEBY BLOGA. ZAKAZ KOPIOWANIA TEKSTU!


OBJAŚNIENIE

 Piosenka opowiada o tym, że marzenia są realne do realizacji, ale musimy zaryzykować i dążyć za wszelką cenę do ich spełnienia.  Nie ważne czy one się nam śnią, czy są w prawdziwym świecie - są możliwe do osiągnięcia!


Podoba Wam się piosenka? Piszcie w komentarzach!

7 komentarzy:

  1. Ooo napisałam komentarz, chwila i już usunięty!
    Post skopiowany bezszczelnie z tego bloga - http://swiatdisneyapl.blogspot.com/2015/12/muzyka-disneya-opracowanie-piosenki-alas.html

    Zglosze to Blogerowi Matiasowi! Był link do jego postu a teraz skopiowałes i dodales u siebie chamsko z twojej strony. Musze to zgłosić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze blogi są/były ze sobą powiązane.
      Nie usuwamy komentarzy, chyba, że są w nich wulgaryzmy, więc nie odgrywaj teatrzyku.
      Wstęp był napisany przez Matiasa, więc nie będzie miał mi tego za złe.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Nie udawaj, nie było tu żadnego komentarza... Nie wiem czy wiesz, ale Mateusz i Dawid ze sobą są powiązani ;)

      Usuń
  2. + objaśnienie i tłumaczenie jest zrobione przeze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tłumaczenie, czekam na podkład. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=fgGog_mZhaM - karaoke

      Usuń
  4. super a napiszesz nuty do piosenek daj znać

    OdpowiedzUsuń