wtorek, 18 lipca 2017

[Opracowanie] Soy Luna 2 - Cuenta Conmigo

Dawno nie było opracowań, dlatego dzisiaj post z piosenką Cuenta Conmigo. Jak na razie nie mogliśmy usłyszeć tej piosenki w całości, ale miejmy nadzieję, że niedługo się to zmieni. Piosenkę wykonuje prawdopodobnie cała obsada, ale została skomponowana przez Simona, czy pisał ją z myślą o Lunie? Prawdopodobnie tak. Utwór opowiada o przyjaźni i jest naprawdę piękny. A w jakiej sytuacji go usłyszymy? Tego dowiemy się w nowych odcinkach, a tymczasem zapraszam do postu...




Tekst oryginalny:

Si tienes tiempo
Para un amigo
Aquí estoy yo (Siempre estoy yo)
Cuenta conmigo

Y si estas mal
Yo estoy contigo
Yo no me voy por que así soy
Cuenta conmigo

Y yo siempre voy a estar
Vamos siempre a conectar
Tus heridas curare
Y yo te acompañare

En las buenas y en las malas
Te daré siempre mis alas
Para que puedas volar
Y no pares de cantar

Con los sueños por delante
A tu lado voy a estar

En las buenas y en las malas
Te daré siempre mis alas
Para que puedas volar
Y no pares de cantar

Con los sueños por delante
A tu lado voy a estar

Si tienes tiempo
Para un amigo
Puedes confiar, voy a luchar
Cuenta conmigo

Ya no estés sola
Sere testigo
Una canción
Juntos tu y yo
Cuenta conmigo

Y yo siempre voy a estar
Vamos siempre a conectar
Tus heridas curare
Y yo te acompañare

En las buenas y en las malas
Te daré siempre mis alas
Para que puedas volar
Y no pares de cantar

Con los sueños por delante
A tu lado voy a estar

En las buenas y en las malas
Te daré siempre mis alas
Para que puedas volar
Y no pares de cantar

Con los sueños por delante
A tu lado voy a estar

Voy a estar contigo
Nunca pares de soñar
Cuenta conmigo
Estoy nunca va a terminar

En las buenas y en las malas
Cuenta conmigo
Cuenta conmigo

Te daré siempre mis alas
Cuenta conmigo
A tu lado voy a estar

En las buenas y en las malas
Te daré siempre mis alas
Para que puedas volar
Y no pares de cantar

Con los sueños por delante
A tu lado voy a estar

Voy a estar a tu lado


Tłumaczenie:

Jeżeli masz czas
Dla przyjaciela
Tutaj jestem ja (Zawsze jestem ja)
Możesz na mnie liczyć

Jeśli jest Ci źle
Jestem z Tobą
Nie odejdę, jestem
Możesz na mnie liczyć

I zawsze będę
Będziemy zawsze połączeni 
Zszyję Twoje rany
I będę ci towarzyszyć

W szczęściu i nieszczęściu
Zawsze dam Ci moje skrzydła
Dzięki, którym możesz latać
I nie przestawaj śpiewać

Z przodu marzeń
Obok Ciebie będę

W szczęściu i nieszczęściu
Zawsze dam Ci moje skrzydła
Dzięki, którym możesz latać
I nie przestawaj śpiewać

Z przodu marzeń
Obok Ciebie będę
Jeżeli masz czas
Dla przyjaciela
Możesz zaufać, będę walczyć
Możesz na mnie liczyć

Już nie jesteś sama 
Przetestuj mnie
Jedna Piosenka
Razem ty i ja
Możesz na mnie liczyć

I zawsze będę
Będziemy zawsze połączeni 
Zszyję Twoje rany
I będę ci towarzyszyć

W szczęściu i nieszczęściu
Zawsze dam Ci moje skrzydła
Dzięki, którym możesz latać
I nie przestawaj śpiewać

Z przodu marzeń
Obok Ciebie będę

W szczęściu i nieszczęściu
Zawsze dam Ci moje skrzydła
Dzięki, którym możesz latać
I nie przestawaj śpiewać

Z przodu marzeń
Obok Ciebie będę

Będę z Tobą
Nigdy nie przestawaj marzyć
Możesz na mnie liczyć
Jestem i nigdy nie skończę

W szczęściu i nieszczęściu
Możesz na mnie liczyć
Możesz na mnie liczyć

Zawsze dam Ci moje skrzydła
Możesz na mnie liczyć
Obok Ciebie będę

W szczęściu i nieszczęściu
Zawsze dam Ci moje skrzydła
Dzięki, którym możesz latać
I nie przestawaj śpiewać

Z przodu marzeń
Obok Ciebie będę

Będę obok Ciebie

Tłumaczenie wykonała Karola na potrzeby bloga Soy Luna Polska. Kopiowanie surowo zabronione!

Co sądzicie o piosence? Macie takiego przyjaciela, na którego możecie zawsze liczyć?

1 komentarz:

  1. ale fajnie ze zrobilas opracowanie tej piosenki :) z powodu mojej nieznajomosci jezyka hiszpanskiego nie wiedzialam ze ma takie ladne znaczenie ;))

    OdpowiedzUsuń