środa, 12 kwietnia 2017

[Opracowanie] Soy Luna 2 - ¿Cómo Me Ves?


"¿Cómo Me Ves?" (Jak mnie widzisz?) to piosenka wykonywana przez Valentinę Zenere, która w wywiadzie powiedziała, że ta piosenka będzie się wiązała z nowym "dodatkiem" do jej postaci w 2 sezonie serialu. O co chodzi? Czy ta piosenka może mieć związek z Simbar? Zapraszam do posta!


Oryginał:

Lo que quiera puedo ser
¿Cómo me ves?
Cuando piensas que me iré
Todo al revés
Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera
Lo veras
Lo que todos quieren ser
¿Como me ves?
La que siempre quieren ver
No fallare
Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera

Nada cambiara
Esto es lo que soy
Mirarte a los ojos sin perdón
Mi fuerza, mi destino es mi canción

Voy a salir de tu espejo
Tu voz que a lo lejos me encontró
Palabras que envuelven mi corazón
¿Cómo me ves?, soy tu reflejo
Siempre estará en mi tu amor
Quiero decirte
Como me ves, yo soy

Lo que quiera puedo ser
¿Como me ves?
Cuando piensas que me iré
Todo al revés
Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera
Lo veras
Lo que todos quieren ser
¿Como me ves?
La que siempre quieren ver
No fallare
Un espejo, una señal
¿Que pasara?
Me preguntas que sera

Nada cambiara
Esto es lo que soy
Mirarte a los ojos sin perdón
Mi fuerza, mi destino, es mi canción

Voy a salir de tu espejo
Tu voz que a lo lejos me encontró
Palabras que envuelven mi corazón
¿Cómo me ves?, soy tu reflejo
Siempre estará en mi tu amor
Quiero decirte
Como me ves, yo soy
Tłumaczenie:

Mogę być, kim zechcesz
Jaką mnie widzisz?
Kiedy myślisz, że odchodzę,
wszystko jest odwrotnie.
Lustro, znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie,
Zobaczysz.
Czym wszyscy chcą być,
Jaką mnie widzisz?
Jedna, którą zawsze chcą zobaczyć,
Nie zawiodę.
Lustro, znak
Co się stanie?
Pytasz mnie, co będzie,

Nic się nie zmieni
To jest to, czym jestem
patrząc w twoje oczy bez wybaczenia,
moja siła, moje przeznaczenie, jest moją piosenką
Zostawię twoje lustro,
Twój głos, który znalazł mnie w oddali,
Słowa, które otaczają moje serce,
Jaką mnie widzisz? Jestem twoim odbiciem.
Zawsze twoja miłość będzie we mnie
Chcę ci powiedzieć
Jaką mnie widzisz, jestem sobą

Mogę być, kim zechcesz
Jaką mnie widzisz?
Kiedy myślisz, że odchodzę,
wszystko jest odwrotnie.
Lustro, odbicie,
Co się stanie?
Pytasz mnie, czym będę,
Zobaczysz.
Czym wszyscy chcą być,
Jaką mnie widzisz?
Jedna, którą zawsze chcą zobaczyć,
Nie zawiodę.
Lustro, odbicie,
Co się stanie?
Pytasz mnie, czym będę.

Nic się nie zmieni
To jest to, czym jestem
patrząc w twoje oczy bez wybaczenia,
moja siła, moje przeznaczenie jest moją piosenką
Zostawię twoje lustro,
Twój głos, który znalazł mnie w oddali,
Słowa, które otaczają moje serce,
Jaką mnie widzisz? Jestem twoim odbiciem.
Zawsze twoja miłość będzie we mnie
Chcę ci powiedzieć
Jaką mnie widzisz, jestem sobą

Tłumaczenie wykonała Sonrisa na potrzeby bloga Soy Luna Polska. Kopiowanie surowo zabronione!

Wszyscy wiemy, że w 2 sezonie zobaczymy pokój Ambar. Valentina powiedziała w wywiadzie, że jej postać będzie rozmawiała ze swoim odbiciem przed lustrem i ta piosenka właśnie do tego się odnosi. Byliśmy świadkami jednej z takich scen w jednym z promo, które zostały wypuszczone do sieci. Czy jednak na pewno chodzi tylko o to? Czy ta piosenka może mieć związek z Simbar? Otóż może nie każdy słyszał, ale kiedyś do sieci wyszedł malutki fragmencik piosenki, w której możemy usłyszeć głos Simona i Ambar. I tak! To właśnie ta piosenka. Fragmentu możecie posłuchać poniżej (ten sam fragment powtarzany jest kilkukrotnie):


Podoba wam się piosenka? Jak myślicie? Ambar mogła napisać tę piosenkę myśląc o Simonie? Chcecie zobaczyć Simbar w 2 sezonie? Pozdrawiam, Sonrisa :*

4 komentarze:

  1. FajnaKlaudkaSto12 kwietnia 2017 21:05

    Simbar, hmmmm. Ciekawe polaczenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zna ktoś gmail do Disneya Chanel Polska.Opracowanie świetne róbcie wiencej a będą opracowania odcinków soy luny 2

    ZAPRASZAM DO SIEBIE
    http://soyluna3pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne opracowanie.Moją ulubioną postacią jest Ambar, a to jest moja ulubiona piosenka.
    Uważam, że ta piosenka faktycznie może być o Simonie.Na stronie Tekstowo jednak jest napisane ,,Nie chę być już twoim odbiciem."
    Możliwe,że nie chce mieć już nic wspólnego z Matteo...Osobiście Wolę Mambar ale musi być Simbar, by zrobić miejsce Lutteo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta piosenka !

    OdpowiedzUsuń