poniedziałek, 26 czerwca 2017

[Opracowanie] Soy Luna 2 - Princesa

Ile to piosenek napisał Matteo dla naszej Luny? "Princesa", czyli "Księżniczka", jest jedną z nich. Chcecie wiedzieć, o czym opowiada i dlaczego tyle dziewczyn się nią zachwyca i chciałoby, żeby Matteo był ich niebieskim księciem? Zapraszam do posta!




Tekst oryginalny:

Como es que se elige una princesa?
Como saber si es de una de ellas
La que espera que sea su príncipe azul

Como es que descubro la manera?
Pues la única belleza
Es la que guarda en su interior

Dale luz a mis sentidos
Ya veo la señal

Ya no soy yo, es el amor
Y siento que estoy despertando
No se quien soy
Ni a donde voy
Aunque pensé que estaba claro

No quiero sentirme un cobarde
Solo espero, no sea tarde
Para seguir al corazón

Como es que se elige una princesa?
Día y noche pienso en ella, en su mirada
Que me habla del amor

Como es que descubro la manera?
De encontrarme frente a ella 
Y escuchar su corazón 

Dale luz a mis sentidos 
Ya veo la señal 

Ya no soy yo, es el amor
Y siento que estoy despertando
No se quien soy
Ni a donde voy
Aunque pensé que estaba claro

Ya no soy yo, es el amor
Y siento que estoy despertando
No se quien soy
Ni a donde voy
Aunque pensé que estaba claro 

No quiero sentirme un cobarde 
Solo espero, no sea tarde 
Para seguir al corazón
Tłumaczenie:


Jak można znaleźć księżniczkę?
Jak wiedzieć, że to jedna z nich, która
czeka na swojego niebieskiego księcia.

Jak znajdę sposób,
Kiedy jedyne piękne
To to ukryte w środku

Podaruj światło moim zmysłom,
Bym mógł zobaczyć znak

Nie jestem już sobą, to jest miłość
Czuję, jakbym się budził.
Nie wiem kim jestem,
Ani dokąd idę,
Choć myślałem, że to było jasne.

Nie chcę czuć się jak tchórz,
Mam tylko nadzieję, że nie jest za późno,
By podążać za głosem serca.

Jak można znaleźć księżniczkę?
Dniami i nocami myślę o niej, o jej spojrzeniu, które mówi mi o miłości.

Jak znajdę sposób,
By się z nią spotkać
I posłuchać jej serca.

Podaruj światło moim zmysłom,
Bym mógł zobaczyć znak

Nie jestem już sobą, to jest miłość
Czuję, jakbym się budził.
Nie wiem kim jestem,
Ani dokąd idę,
Choć myślałem, że to było jasne.

Nie jestem już sobą, to jest miłość
Czuję, jakbym się budził.
Nie wiem kim jestem,
Ani dokąd idę,
Choć myślałem, że to było jasne

Nie chcę czuć się jak tchórz,
Mam tylko nadzieję, że nie jest za późno,
By podążać za głosem serca.

Tłumaczenie wykonała Sonrisa na potrzeby bloga Soy Luna Polska. Kopiowanie surowo zabronione!


I jak wam podoba się piosenka? Mnie urzekła odkąd tylko ją włączyłam po raz pierwszy! Jakich piosenek chcecie mieć jeszcze opracowania? Piszcie w komentarzach lub na asku!
Sonrisa ;)


4 komentarze:

  1. Ale na to czas maś :( Wole Opracowania odcinków niż opracowania piosenek ! Może w ogóle nie opracowujcie ! A róbcie odcinków ! Ponieważ wszystkie piosenki są na blogu Soy Luna 2 Polska opracowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opracowanie piosenki zajmuje mi niecałe 30 min, opracowanie JEDNEGO odcinka prawie godzinę. JEDNEGO. Jeżeli chcesz coś wiedzieć, zapraszam na naszego aska. Jeśli czegoś nie zrozumiałaś, bardzo mi przykro. Również nie interesuje mnie to, co jest na innych blogach. My prowadzimy własnego.
      PS Na przyszłość radziłabym trochę poczytać o zasadach pisowni języka polskiego.

      Usuń
  2. Mi się bardzo podoba. Piosenka jest naprawdę piękna. Dziękuję za tłumaczenie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. kiss you… Jeśli to przeczytałeś ktoś za 30min. napisze do ciebie właśnie te słowa jeśli nie wkleisz tego do 10 komentarz w ciągu 10 min. zostaniesz wiecznie sam. Naprawdę to działa Ola Kamińska nie zrobiła tego w wieku 10 lat i ma teraz 23lata i jest cały czas sama a Julia Małecka wkleiła to do 10 komentarzy i teraz jest już po ślub

    OdpowiedzUsuń