poniedziałek, 29 maja 2017

[Opracowanie] Soy Luna 2 - Solo para ti

"Solo para ti" ("Tylko dla ciebie") to kolejna piosenka z nowej płyty do 2 sezonu Soy Luny pod tytułem "La vida es un sueno". Wykonywana jest przez Karol Sevillę, czyli serialową Lunę. Jesteście ciekawi, o czym opowiada piosenka? Zapraszam do posta!

Oryginał:

Esto de verdad 
Lo puedo sentir 
Llegaste a mí 
Y todo cambió 

Y ahora por fin 
Se lo que es amar 
Mi destino es así 
A tu lado volar 

Tu mirada 
Me estremece el alma 
Eres para mí 

Un verdadero amor 
Que llega al corazón 
Y es de los dos 
Es para siempre 

Sin tiempo, ni razón 
Eres mi inspiración 
Porque el destino fue mas fuerte 

Mi felicidad llego junto a ti 
Y mi corazón, ya es pura emoción 
La luz que me das 
Puede iluminar 
El camino de a dos 
Empezamos a andar 

Son tus ojos 
La luz de mi cielo 
Solo para mí

Un verdadero amor 
Que llega al corazón 
Y es de los dos 
Es para siempre 

Sin tiempo, ni razón 
Eres mi inspiración 
Porque el destino fue más fuerte 

Un verdadero amor 
Que llega al corazón 
Y es de los dos 
Es para siempre 

Sin tiempo, ni razón 
Eres mi inspiración 
Porque el destino fue mas fuerte 

Un verdadero, verdadero, verdadero amor 
Es para siempre 
Es de los dos 
Sin tiempo ni razón 

Un verdadero, verdadero, verdadero amor 
Es mi destino 
Es de verdad 
Toda mi inspiración 

Verdadero amor 
Un verdadero amor 
Que llega al corazón 
Si es de los dos 
Es para siempre 

Sin tiempo, ni razón 
Eres mi inspiración
Tłumaczenie:

To jest prawda
Czuję to
Przyszedłeś do mnie
I wszystko się zmieniło

A teraz w końcu
Wiem co znaczy kochać
Moim przeznaczeniem jest
Latać u twojego boku

Twoje spojrzenie
Drżenie mojej duszy
Jesteś dla mnie

Prawdziwa miłość
Która dociera do serca
I co więcej
Jest na zawsze

Bez czasu i powodu,
Jesteś moją inspiracją
Ponieważ przeznaczenie było silniejsze

Moje szczęście przyszło z tobą
A moje serce, jest czystym uczuciem
To światło, które mi dajesz
Może świecić.
Drogą, którą oboje
Zaczęliśmy kroczyć

Twoje oczy są
Światłem mojego nieba
Tylko dla mnie.

Prawdziwa miłość,
Która dociera do serca
I co więcej
Jest na zawsze

Bez czasu i powodu,
Jesteś moją inspiracją
Ponieważ przeznaczenie było silniejsze

Prawdziwa miłość
Która dociera do serca
I co więcej
Jest na zawsze

Bez czasu i powodu,
Jesteś moją inspiracją
Ponieważ przeznaczenie było silniejsze

Prawdziwa, prawdziwa, prawdziwa miłość
Jest na zawsze
I co więcej
Bez czasu lub powodu.

Prawdziwa, prawdziwa, prawdziwa miłość
Jest moim przeznaczeniem
Jest prawdą
Całą moją inspiracją

Prawdziwa miłość,
Prawdziwa miłość,
Która dociera do serca
I co więcej
Jest na zawsze

Bez czasu lub powodu,
Jesteś moją inspiracją.

Tłumaczenie wykonała Sonrisa na potrzeby bloga Soy Luna Polska. Kopiowanie surowo zabronione!

Dla mnie to bardzo piękna piosenka opowiadająca o wspaniałej miłości. A wam, jak się podoba? Myślicie, że została napisana z myślą o Matteo? Ja mam nadzieję, że gdy ta piosenka się pojawi, będzie opisywała uczucia Luny do Matteo i będzie z nimi wszystko w porządku, już bez żadnych kłótni i dziewczyna będzie chciała ukazać przez nią swoją głęboką miłość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz