środa, 31 maja 2017

[Akcja] Czytelnicy-redaktorzy - CZERWIEC 2017

W związku z tym, że aktualnie trwa luka na blogu, podczas której nie pojawia się wiele postów z powodu braku tematów (oczywiście oprócz opracowań odcinków 2 sezonu), postanowiliśmy zorganizować akcję dla czytelników. Przez cały czerwiec to wy będziecie mogli decydować co pojawi się na blogu. Napisz własnego posta! Posta w formacie notatnika lub Worda prześlij nam na maila blogowego soy.luna@o2.pl. To wy - czytelnicy lubicie nam podsuwać tematy, dlatego dajemy wam taką moc sprawczą, iż to wy będziecie mogli zadecydować o tym czy taki post rzeczywiście pojawi się na blogu. Po ocenie waszych prac udostępnimy jeden lub dwa posty w każdym tygodniu czerwca. Dla autorów najlepszych postów czekają nagrody-niespodzianki. 

CZAS TRWANIA: Czerwiec 2017
NAGRODY: Tak
MAIL: soy.luna@o2.pl
WYTYCZNE: Plik w formacie .doc (Word), lub .txt (Notatnik). 
Wzorujcie się na jakimkolwiek poście, który jest zamieszczony na naszym blogu.
UKŁAD: [Zdjęcie -> Tekst wstępny ->  Tekst właściwy + zdjęcia -> Podsumowanie, pożegnanie]

PS. Śledźcie nas uważnie. Niedługo szykuje się duży konkurs na blogu!

5 komentarzy:

  1. Tematy są, tylko chęci z waszej strony brak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie początek nowego sezonu w tv ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć jestem Ola. Mam 8 lat i jestem Twoją wielką fanką. Też marzę o koncercie w Polsce. Oglądam wszystkie odcinki Soy Luna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też oglądam wszystkie żadnego nie przegapiłam a nawet jak przegapiłam odrazu nadrobiłam

      Usuń