sobota, 14 maja 2016

Soy Luna: Wydanie specjalne [Recenzja]


Po południu wracając ze szkoły wstąpiłam do pobliskiego sklepu i jeszcze nigdy nie ucieszyłam się tak bardzo zachodząc na dział z gazetami. Na pierwszej półce stało wydanie specjalne, całkiem pokaźnych rozmiarów, Soy Luny! W środku jest 12 prześlicznych plakatów. Z tylnej okładki można wyciąć karty do gry w memo - co jest świetnym pomysłem na zajęcie się czymś z młodszym rodzeństwem. Bez zastanowienia kupiłam gazetkę.


W środku znalazłam również test - Twój plan na lato! W wynikach jest Matteo, Ambar i Luna.


Cała gazetka jest zapełniona pięknymi plakatami, których fragmenty znajdziecie na zdjęciu wyżej. Znalazł się tam jednak plakat, który mi się nie spodobał. A mianowicie ten, na którym Luna ma obrazki/naklejki na twarzy. Co do reszty - bardzo mi się podobają.

Gazetkę można kupić w Empiku. Kosztuje 9,99zł.

Ocena - 9/10

A wam jak się podoba gazetka? 

7 komentarzy:

  1. Świetna recenzja! Możliwe, że skuszę się na zakup tego cuda. :3
    http://karolsevillapoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra recenzja. Jeśli pojawi się u mnie w okolicy, to na pewno kupię ;)
    dovecameronpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja na pewno kupiec to cacko ����

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wydanie jest cały czas w sklepie??

    OdpowiedzUsuń