wtorek, 17 maja 2016

[Konkurs] Wygraj nagrody z "Soy Luna"! - WYNIKI

Z okazji premiery serialu "Soy Luna" w Polsce postanowiliśmy na dobry początek, zorganizować konkurs z tej okazji. Chcecie wziąć udział w konkursie? Zapraszam!


 Napisz dlaczego, twoim zdaniem, warto oglądać nowy serial "Soy Luna" w Disney Channel. 

1. Konkurs organizowany jest przez blog "Soy Luna Polska", przy współpracy z wydawnictwem Zielona Sowa i Egmont Polska.
2. Fundatorem nagród jest Zielona Sowa i Egmont Polska.
3. Przewidziana nagroda główna w konkursie to książka "Luna. Początek lata", "Luna. Poradnik wrotkarki" oraz "Tatuaże z wyobraźnią. Soy Luna." Zwycięzcy otrzymają również dyplom. Na kolejne dwa miejsca, również zaplanowane są nagrody, w postaci książek.
4. Zadanie konkursowe: "Napisz dlaczego, twoim zdaniem, warto oglądać nowy serial "Soy Luna" w Disney Channel". UWAGA! Wymagane jest przynajmniej pięć zdań.
5. Konkurs trwa od 6 do 15 maja 2016 roku.
6. Warunkiem udziału w konkursie jest obserwacja naszego bloga, a także komentarz pod tym postem konkursowym, o treści "Biorę udział". Mile widziane polubienie naszego fanpage'a.
7. Prace konkursowe należy wysłać na e-mail: soy.luna@o2.pl, o temacie: "Konkurs "Soy Luna Polska"
8. Dajemy pięć dni na wysłanie danych zwycięzcy, w które muszą zawierać: imię i nazwisko, adres zamieszkania, a także opcjonalnie numer telefonu. Dane, które otrzymamy nie będą upubliczniane, są potrzebne jedynie do wysyłki nagrody. 
9. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany nagród konkursowych, a także zwycięzcy, w przypadku braku kontaktu.
10. Wszelkie pytania należy kierować na blogowy e-mail: soy.luna@o2.pl czy również facebook'owego fanpage'a. Do waszej dyspozycji również jest ask.

UWAGA! W przypadku nie wykonania, któregoś/którychś z powyższych konkursowych czynności - uczestnik nie bierze udziału w konkursie!


 



Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się przy współpracy z wydawnictwami Zielona Sowa i Egmont Polska, zorganizować pierwszy konkurs dla was. Już wkrótce pojawią się również recenzje tych, jak i innych nowych produktów z serialu, dlatego zapraszamy do śledzenia na bieżąco. Liczymy na wasz liczny udział. Życzymy wam powodzenia!

_____________________________________________________________________________


WYNIKI:

1. miejsce - Tulusia

Moim zdaniem jest naprawdę wiele zachęcających powodów do oglądania "Soy Luny" na Disney Chanel! Na samym początku wspomnę, że ja sama dzięki serialowi uczę się języka hiszpańskiego. Czy to przez słuchanie piosenek, czy przez oglądanie fragmentów odcinków! Sprawia mi to naprawdę dużo przyjemności. Oczywiście uwielbiam też jego ścieżkę dźwiękową! Zarówno pod względem tekstu jak i rytmu oraz melodii. Sprawdza się świetnie do słuchania podczas jazdy na rolkach czy wrotkach, co sama zdążyłam już wypróbować! Szczególnie piosenka pt."Allas" motywuje mnie do działania i dodaje energii. Mimo, że jest to telenowela skierowana raczej do młodzieży są w niej poruszone ważne kwestie związane z rodziną, przyjaciółmi oraz momentami, które przytrafiają się w realnym życiu. Dlatego też zaciekawi ona grono odbiorców w różnym wieku. Moim zdaniem postacie są świetnie wykreowane i widać jak bardzo zmieniają się pod wpływem innych osób! Dokładnie tak jak zmienia się Matteo dzięki Lunie. Każda z postaci posiada swój indywidualny styl i charakter co pozwala nam znaleźć wśród nich osobę odzwierciedlającą nas samych, w mniejszym lub większym stopniu. Ja np. zauważyłam, że pod względem zachowania jestem podobna do Niny a zarazem do Luny. Chociaż te dwie osoby są zupełnie inne, czuję się jak ich połączenie. Często jestem nieśmiała, boje się nowych sytuacji. Z drugiej strony jestem energiczna, kocham jeździć na wrotkach a przyjaciele, rodzina i pasja mają dla mnie ogromne znaczenie! Możemy zobaczyć, że chociaż odnalezienie się w nowym miejscu nie jest łatwe, jest wykonalne jeżeli tylko się nie poddamy. Luna pokazuje, że trzeba walczyć i iść przed siebie. Ponadto czasami musimy poświęcić coś ważnego na rzecz bliskich. Chcę również napisać, że ja sama dzięki "Soy Lunie" sięgnęłam po rolki i wrotki! Bardzo się z tego cieszę, bo śmiało mogę powiedzieć, że kocham na nich jeździć i jest to z całą pewnością moją pasją. W serialu jest pokazane, że chociaż upadamy powinniśmy się podnosić za każdym razem i próbować jeszcze raz! Nie możemy się poddawać! Uważam, że nie tyczy się to tylko jazdy ale również innych nawet odległych spraw. Kiedy oglądam odcinki pełne radości i śmiechu sama mam ochotę znaleźć mój "Jam&Roller"! Przy oglądaniu odcinków możemy dostać niezłej motywacji i nauczyć się kilku trików! Dzięki temu zamiast siedzieć przed komputerem na pewno więcej nastolatków wyjdzie na zewnątrz i chociaż spróbuję jazdy na wrotkach. Do tego telenowela wprowadza nas w naprawdę dobry nastrój!  Oczywiście dzięki serialowi poznałam moją idolke - Karol. Dowiedziałam się, że jest wspaniała i bardzo śmieszna! Jestem wierną fanką jej kanału na YouTube. Mogę również oglądać jednego z moich ulubionych aktorów - Ruggero, u jej boku! Nie byłabym sobą, gdybym nie wspomniała o bardzo istotnym elemencie! Oczywiście chodzi mi o rodzące się już w pierwszym odcinku uczucie pomiędzy Matteo i Luną. Moim zdaniem oni do siebie idealnie pasują, a sceny z nimi są naprawdę śmieszne! Chyba u większości osób podczas ich "kłótni" pojawia się chociaż mały uśmiech. Każdy z nas zdaje sobie sprawę, że u znaczącej części nastolatków miłośc w serialu czy filmie po prostu zachęca do oglądania. Ja sama dzięki temu pisze własne opowiadanie. Kto wie może kiedyś założę bloga o nich, z moją własną historią? 
Te wszystkie powody utwierdazją mnie w tym, że "Soy Luna" będzie wspaniała i odniesie sukces! Co więcej już odliczam do rozpoczęcia serialu na Disney Chanel w Polsce!

2. miejsce - Avanlee

Dlaczego warto oglądać Soy Lunę?

Odkąd sięgam pamięcią Disney kojarzył mi się nieodłącznie z magią - to uczucie pozostało mi do tej pory. A nowy serial z wytwórni Disneya, Soy Luna, tym właśnie jest - czymś fascynującym, co sprawia, że po jednym seansie mamy ochotę na jeszcze więcej. Produkcja ta wywołuje w nas wiele emocji, a bohaterowie serialu są różnorodni i pełni indywidualnych cech, dzięki czemu każdy z nas znajdzie postać, z którą może się solidaryzować i utożsamiać. Do tego główna bohaterka to osoba, której nie sposób nie polubić i jej przygody ogląda się nie tylko z zapartym tchem, ale również uśmiechem na twarzy.

Muzyka w serialu również jest ważnym elementem Soy Luny - wspaniale uzupełnia cały obraz.
Reasumując, serial fantastycznie ukazuje, że w obecnych czasach istnieje młodzież, która ceni w życiu wartości takie jak miłość, rodzina, przyjaźń czy oddanie się pasji a także może być dobrym wzorem dla widza w każdym wieku.

3. miejsce - Patrycja Niewińska

Uważam, że warto oglądać nowy serial ,,Soy Luna'', ponieważ ukazuje życie zwykłych nastolatków. Od nich możemy się uczyć, że warto znajdować swoje pasje, spełniać marzenia oraz nie stać w miejscu przez osoby, które robią wszystko żeby utrudnić nam życie. Serial uczy nas, że obok czeka mnóstwo przygód oraz przyjaciół a nie raz pomaga nam w rozwiązaniu jakiegoś problemu. W dodatku każdy miłośnik muzyki i tańca będzie zadowolony, ponieważ w tym oto serialu znajdziemy piękne piosenki oraz ciekawe choreografie w wykonaniu naszych bohaterów. Powinniśmy oglądać serial ,,Soy Luna'', gdyż możemy się utożsamiać z głównymi bohaterami oraz spędzać miło czas.

Ze swojej strony dodam tylko tyle - poziom bardzo wysoki, musiałem dobierać aż z 10 wybranych przeze mnie, dobrze napisanych zgłoszeń, finałowe podium. Gratulujemy laureatom! Nic nie wygraliście? Nie przejmujcie się, już niedługo kolejny konkurs z mam nadzieję obfitszymi nagrodami. Śledźcie naszego bloga, a nic nie przegapicie! 


37 komentarzy:

  1. Biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  2. Biore udział

    OdpowiedzUsuń
  3. UWAGA! Przypominam, że zadanie konkursowe też trzeba rozwiązać i wysłać!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak mam wam pokazac ze obserwuje blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli można wiedzieć: Kiedy zostaną ogłoszone wyniki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że nawet dzień potem - 16 maja

      Pozdrawiam,
      Dawid

      Usuń
  6. Biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że zorganizowaliście konkurs. Oglądałam 1odcinek bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział.
    Super, że zdążyłam odkryć ten konkurs w ostatni dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy będą ogłoszone wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto oglądać serial osy luna bo można się nauczyć jazdy na wrotkach

    OdpowiedzUsuń