środa, 13 kwietnia 2016

[Opracowanie] A Rodar Mi Vida


Dziś zapraszam Was na opracowanie piosenki "A Rodar Mi Vida", która wykonywana jest w wersji Jim (Ana Jara Martínez) i Yam (Chiara Parravicini). Tytuł oznacza "Kręci się moje życie". Zapraszam!



Tekst hiszpański:

Sera así a tarde ya me iva

Siempre se hace tarde en la ciudad
Cuando me di cuenta estabar vivo
Vivo para siempre de verdad

Hoy compre revistas en el metro
No pensaba en nada, nada, nada más
Y caí que al fin que esto es un juego
Todo empieza siempre una vez más

A rodar, a rodar, a rodar, a rodar mi vida
A rodar, a rodar, a rodar, a rodar mi amor

Yo no se donde va
Yo no se donde mi vida
Yo no se donde va
Pero tampoco creo que sepas vos


Tłumaczenie polskie:

Wydawało mi się, że odchodzę późno

Zawsze w kierunku miasta
Kiedy zdałam sobie sprawę, że żyję
Naprawdę żyję wiecznie

Dziś kupiłam czasopisma w metrze
Nie myślę o niczym, niczym, niczym więcej
I w końcu pomyślałam, że to jest gra
Wszystko zaczyna się zawsze jeszcze raz

Kręci się, kręci się, kręci się, kręci się moje życie
Kręci się, kręci się, kręci się, kręci się moja miłość

Nie wiem, gdzie idzie
Nie wiem, gdzie moje życie
Nie wiem, gdzie idzie
Ale nie wierzę, że ty wiesz

ZAKAZ KOPIOWANIA. TEKST SPECJALNIE OPRACOWANY NA POTRZEBY BLOGA "SOY LUNA POLSKA" PRZEZ @LUDMILA1410

Podoba Wam się piosenka w wykonaniu dziewczyn? Podzielcie się opinią w komentarzu!

6 komentarzy:

  1. Kocham tą piosenkę, super opracowanie Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruda moim zdaniem źle śpiewa ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgadzam się z tobą moim zdaniem jim bardzo dobrze śpiewa

      Usuń
  3. Chiara ma cudowny głos najlepszy w serialu, w tej piosence tego tak nie słychać ale na swoim instagramie dodaje filmiki gdzie śpiewa i brzmi cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A dasz tą dłuższą wersję?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądałam tą dłuższą wersje i jest świetna na serio.

    OdpowiedzUsuń